Translate

Sunday, February 21, 2010

50 MP Australia yang menyokong Sodomi II digugurkan: Dia Boleh, Kita Tak Boleh.

 
Langkah DSAI melobi MP Australia menyokong Sodomi II digugurkan merugikan hubungan dua hala Malaysia-Australia.
Gay di Pantai Israel. Israel mengiktiraf dirinya sebagai Pusat Gay Dunia. Siapa pula agen yahudi di Malaysia?

Australia diheret ke dalam kes Sodomi II hanya mengeruhkan hubungan dua hala Australia-Malaysia. Tiada siapa yang meninginkan ia terjadi . Tetapi semuanya telah terjadi.

Malaysia pula tidak mempunyai hubungan diplomat dengan Israel seperti Australia. Sedangkan pengaruh Yahudi dan Israel dalam pentadbiran Australia memang semakin menebal dan sebati. lebih lebih lagi di zaman pemerintahan John Howard. Hubungan Yahudi pula dengan kuminiti Gay amat akrab. Israel adalah Pusat Gay seluruh dunia. Keadaan inilah yang menjadikan isu camputangan 50 MP Australia tidak disenangi di Malaysia dan mengeruhkan keadaan.

Kemenangan MP Australia banyak bergantung kepada pengaruh komuniti Gay yang mendapat dokongan dan dorongan Yahudi dan Israel. Malah gerakan Gay yang pertama di Australia sendiri adalah dipelopori kaum Yahudi, Daughters of Bilitis, yang diasaskan dan ditubuhkan pada tahun 1969 di Melbourne, Australia. Kemudian ia diikuti dengan pertubuhan Society Five yang ditubuhkan pada januari 1971, juga di Ibu Kota Melbourne.

Australia sendiri pada dasarnya telah menganggap gay adalah penyakit. Tetapi kerana aktifnya kumpulan gay sehingga mampu mendesak kerajaan Australia meluluskan Sydney Gay and Lesbian Mardi Gras, satu perarakan lucah umum bogel dan separa bogel. Pada tahun 1984, Persatuan Perubatan Australia telah membatalkan Gay sebagai "penyakit" atau abnormal. Maka jadilah Gay sebagai sebahagian kehidupan normal di Australia.

Istimewanya Gay di Australia ialah dapat mempengaruhi pucuk pimpinan kerajaan dan pembentukan kerajaan. Sokongan Israel dan Yahudi juga menguatkan pengaruhi kumpulan gay ini. Oleh itu kita tidak sepatutnya terkejut bila ramai MP Australia terdiri dari ahli gay, gay dan menyokong tindakan gay. Israel sebagai Pusat Gay sedunia memanglah pendokong kuat kerajaan Australia, apatah lagi kepimpinannya terdiri dari sekutu Israel dan komuniti gay Israel-Australia.

Apabila 50 MP Australia campurtangan terhadap kes Sodomi II, sebaiknya kita sedia dan perlu maklum bahawa memang mereka menyokong kes yang berkaitan dengan gerakan gay. dan kebebasan sexual. Mereka mahu kehidupan gay diterima di Malaysia. Sodomi II adalah kesempatan yang terbuka kepada mereka apatah lagi DSAI sendiri mempunyai hubungan yang akrab dengan beberapa MP Australia. Mereka seakan berpura-pura tidak tahu bahawa mereka boleh jadi gay, kita tidak boleh!


Soalan Pendik SL: Siapa agen Yahudi di Malaysia?

8 comments:

Mordecai Kucai said...

Ternyata satu kelebihan Anwar ialah mempengaruhi orang mengikut saranannya yang selalunya kebodoh bodohan.

Dalam ertikata lain Anwar adalah 'Conman'.

Sungguh menghairankan MP Australia itu bertindak membabi buta tanpa membuat kajian mengenai kes ini sebelum membuat keputusan.

Sepatutnya mereka mendengar dari dua belah pihak sebelum bertindak.

Ternyata tindakan mereka tidak juga mengikut kaedah berfikir orang barat.

Arahan untuk menggugurkan kes ini juga di anggap ganjil atau lemah akal kerana pastinya negara yang berdaulat dan teratur seperti Malaysia mempunyai sistem pemerintahan dan perundangan yang kemas tambahan lagi beracuankan Undang Undang British.

Tidak semudah itu.


50 orang yang bertamaddun dan sudah tentunya berkelulusan tinggi di tipu hidup hidup oleh Anwar.

Begitu bahayanya Anwar ini.

ISAC said...

Nampaknya awek2 Australia akan ramai yang X tawen....Jantan dah X minat kat pompuan....

Yahudi ni bab babi, dia orang "pantang" betul, tapi "Gay" dia orang ni suka pulak...Ini Yahudi "terlebih sesat" agaknya...:)

Mordecai Kucai said...

Cuba masing masing kawan kawan di sini ambil tahu mengenai Zionism/Zionist dan kaitkan dengan saudara seugama kita Abang Anwar.

Orang Yahudi tak semestinya Zionist dan Zionist bukan semua Yahudi.

Terdapat juga pengikut Zionist yang bukan Yahudi dan Yahudi yang membenci Zionist.

Zionis bercita cita untuk menakluk dunia dan menjadikan Israel pusat pemerintahannya.

Antara perkara perakara yang di gunakan oleh Zionist untuk merosakkan ugama ialah dengan menggalakkan Gay... atau dalam erti kata lain... "Bantai Punggung".

Kalau semua orang pakat pakat gay dan lesbian... tak da lah umat manusia... tiada la umat Muhammad. Tiada siapa lagi menjadi khalifah dunia. Sudah pasti Allah murka sebab siapa akan mencari Islam dan mengenal penciptanya?

Populasi Malaysia jatuh.. Institusi kekeluarga hancur tapi di bina dalam bentuk kekeluargaan homoseksual.

Generasi muda baru tidak lagi membesar dalam keadaan seimbang di mana kelembutan wanita dan keperkasaan lelaki menjadi resepi tumbesaran anak anak yang penting. Ini akan menaikkan kadar perkara perakara jahat seperti jenayah dan lain lain.

Kesudahannya pupus lah manusia.

Dah la dia itu hasil dari lelaki dan wanita... dia cari hasil dari lelaki dan wanita juga tapi lelaki... tak berkembang la...

Selagi dia mencari bontot ertinya dia masih percaya mengenai pentingnya hubungan lelaki dan wanita. Kalau tak mana nak dapat bayi untuk di sodomnya. Bekalan lelaki terputus.

Disini saja sekiranya orang itu percaya homoseksual itu jalan hidupnya, fikirannya tidak beres. Sekejap percaya gay... tapi kalau gay semua siapa pula nak membekalkan 'bontot' pada mereka. Mereka bergantung kepada institusi kekeluargaan. Dah percaya kepada institusi kekeluargaan pula.

Ertinya orang ini tiada pendirian kukuh. Sekejap hitam sekejap putih. Orangnya nakal di sebabkan mendapatkan bekalan 'jambu' dari isntitusi kekeluargaan yang dia sendiri tidak percaya.

Belot pada institusi kekeluargaan. Berlakun kahwin untuk tutup aktiviti. Ertinya itu sikap munafik, menipu dan kalau sampai di ketahui umum dia telah memalukan keluarganya.

Dapat lah di simpulkan batang tubuh orang yang gila homoseksual dan ada berkeluarga adalah orang yang paling tidak seimbang pemikirannya. Bukannya bodoh tetapi pandangannya mengenai masyarakat dan manusia adalah dari kacamata yang berlainan atau pelik.

Anwar Ibrahim telah di padang masyar sebelum waktunya....

Untung dia dapat dividen lebih dulu dari kita....

Anonymous said...

Mengapa agaknya B.A.B.I melobi negara-negara yang berpaksikan kristian dan yahudi untuk lakukan sesuatu dalam kes jenayah liwatnya ini??
Apa agaknya akan terjadi SEANDAINYA dia coba melobi dan meminta pertolongan dari pemerintah atau kerajaan Arab yang islam seperti Arab Saudi???
Aku rasa semuanya diselesaikan dengan cepat kalau dulu B.A.B.I SETUJU untuk bersumpah laknat seperti yang dilakukan oleh Saiful dan dia tak payah buang-buang banyak duit mengimport mat kanggaro dan keriang dot tu..

-krisjawa lok3-

palingberani said...

Zaiarah SL

Inilah penjajahan moden yang seharusnya diambil perhatian..jangan asyik mengangguk-angguk sahaja..

Skandal Politik said...

Salam sis,

Hebat jugak blog lu sis. Gua suka sangat.

Konspirasi RM2 juta klik sini

Senjaliza said...

Terima kasih Sdr. Hahn, Isac, Anom dan Paling Berani. Momen Hahn dan Isac yang panjang lebar amat dihargai. Satu keseriusan mengolah pandangan.

Anom, Walaupun Anom tapi nampak serius melihat isu yang sedang negara hadapi.

Paling Berani nampak memang berani. Hanya dengan beberapa patah nampak percubaan yang berani. Selamat kembli.

Ha ha ha.. AnitiKJ..janganlah anti sana anti sini je..taburkanlah komen untuk kita baca....Takkan nak jemput jee ke rumah minum kopi o..Kat sini teh tarik dan kopi jantan percuma...he he Salam manis anyway. Jangan Tak datang lagi pula..rumah ini tak payah bayar tol..

Anonymous said...

For newеst news you have tο gо to ѕее wοrlԁ-widе-web anԁ on wοrld-wide-wеb ӏ found
this wеbsite as а beѕt ωeb site foг newest updates.
Also visit my weblog : brand name laptops