Translate

Monday, February 22, 2010

Bila Bapa Bela Anak, Bapa Jadi Buta. Najib Tetap PM. (Menyanggah Paparan LKS yang mentah)

LKS, your man in Pandamaran attempted to STOP this CNY celebration But he failed. You know why? Coz Najib is The PM for all Malaysians. You should have advised him; this Gong Xi Fa Chai is for all Malaysians too.
  
CNY. Najib Is The Prime Minister for all Malaysians. Are you blind?.
I don't know what is this BUT I know what he does. Don't give this a bad name, people are observing us.
  
Yang ini kerja Najib ke? LKS, your son is NOT a kid!
  LKS, Open your eyes LKS, Spot the differences. They are NOT HIDDEN.

(Paparan ini  khas untuk menyanggah Paparan LKS yang mentah)

Memang menghairankan bila ada pihak yang belum menerima hakikat bahawa Dato Seri Najib Tun Razak adalah Perdana Menteri Malaysia dan Perdana Menteri bagi seluruh rakyat Malaysia. Janganlah ada pihak yang cuba menafikan atau menyangkal kenyataan ini semata-mata kerana membela dan mempertahankan anak kandung!

Cukuplah DAP bertungkus lumus cuba menyembunyikan idelogi PAS di bawah carpet agar tidak diungkit dalam arena Pakatan Pembangkang terutama ketika Siri Konvensyen Pakatan Pembangkang di seluruh Negara. Janganlah pula sampai Perdana Menteri sendiri perlu disembunyikan dan perlu pula dibuktikan kepada rakyat Malaysia bahawa manusia yang bernama Mohd. Najib bin Tun Razak ialah PM bagi 1Malaysia dan seluruh rakyat Malaysia. Rakyat Malaysia dan dunia sudah tahu. Najib is the Prime Mainter for all Malayisans. Undisputed and indisputable.

Desakan dan kritik terhadap LGE bin LKS ialah kerana LGE ialah Ketua Menteri seluruh Rakyat Pulau Pinang tetapi bertindak chauvinist, diktator, berat sebelah, tiada kelas. Kaum India dan Melayu ditindas. Lihatlah Perumahan Kaum India di Kampung Buah Pala dan gerai Perniagaan Kaum Melayu. Orang Pulau Pinang sudah mula muak dengan sikap LGE dari Melaka dan BUKAN orang Pulau Pinang.

Nak bela anakpun janganlah membuta tuli. LKS, don't treat your son like a small kid pls!

-noreen PJ 

RELATED:
-Percayakah anda: Lim Guan Eng Musuh Lim Kit Siang?
-DITANGGUNG HALAL: IDELOGI POLITIK PAS GERHANA 

No comments: