Translate

Saturday, November 27, 2010

Ini Sahajalah Jawapan Dari Ketam

 Gambar Hiasan. 
Kak Wan dah mula menjawab. Seperti ketam mengejek kulit udang menjadi merah bila direbus...

 Bantahan dan aduan Badrul Hisham (di sini) dijawab Kak Wan dengan kenyataan di bawah ini. Jika kes yang jelas dan mempunyai bukti nak di siasat lagi..apakah ini sama dengan kes tangguh tangguh kes Liwat II?  Hai..tanyapun tak bole kee?
""Bagi kes yang jelas dengan bukti yang nyata, kita telahpun bertindak melakukan siasatan. Bagaimanapun kita yang memperjuangkan keadilan perlu juga berlaku adil dalam menghukum rakan-rakan kita sendiri," katanya semasa menyampaikan Ucapan Dasar Presiden pada Kongres Nasional PKR ke-7 di sini, Sabtu.
Bagi SL dan rakyat kebanyakan, bila dah ada bukti yang  jelas, nyata dan mempuntyai bukti sepatutnya, dalam politik, kena ada hukuman kerana bukti yang nyata dah ada..napa nak siasat lagi? nak diputerbelitkan bukti yang nyata tuu kee? Hai! nak tanyapun tak boleh....OMG.

RELATED:
Cucu Mat Kilau Dah Tak Sanggup Menipu Diri..Lalu Meninggalkan PKR.
-Apakah Dakwaan Penyelewengan Pemilihan Jejas Peluang PKR Dalam Pilihan Raya Umum Nanti? 

1 comment:

mata angin said...

mata angin adalah muka utama melayurayadaily. Oleh kerana melayurayadaily penuh dan mungkin berat maka saya pauntkan blog sdr ke http://anginria.blogspot.com. Jika sdr ada ruang mohon diselitakan laman ini. TQ