Translate

Sunday, April 3, 2011

Carcosa Seri Negara: Masih Basah?-

 Gambar Hiasan. Mana Jam Omega?
"......Anwar sebelum ini menuduh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein dan polis terbabit dalam pendedahan rakaman video seks kononnya beliau mengadakan hubungan seks dengan seorang wanita tidak dikenali di hotel Carcosa Seri Negara bulan lalu...." di sini.
Terang lagi bersuluh kapada umum bahawa perbuatan mendedahkan video XXX yang dikatakan membabitkan seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat dengan seorang pelacur asing adalah perbuatan DATO T aka Dato Trio. Kenapa Dato Trio TIDAK diheret ke Mahkamah oleh DATO SERI ANWAR BIN IBRAHIM?

Kenapa DSAI dan Pembangkang "double standard" dengan tidak menyetujui SURUHANJAYA PENYIASATAN DIRAJA....? Bukankah Bersih demo hingga ke Istana Selangor menuntut Suruhanjaya DiRaja dibentuk untuk menyiasat apa yang DSAI pangggil Correct!  correct!

Apakah kerana Carcosa Seri Negara Masih basah dengan bukti-bukti yang sukar ditepis...? Atau sarat mengandung dengan noda dan dosa seorang Manusia Anugerah Yang Palsu..?

Saya ingat dulu PKR dan DSAI kaki saman...napa tak saman Dato T nowadays yang terang-terang mengaku  menajadi pemegang dan penayang video itu?

Seeing is believing....Tayanglah di Parliment.  Nak "live" jam 10.00

No comments: