Translate

Monday, August 1, 2011

CHEGUBARD-Malaysia Negara Munafik: LAPAR DAHAGA PUBLISITI

Macam  brginikah rupa Chegubard?
Benarkan begini wajah che'GuBard? A Fugitive!

SL tak kenal Chegubard. Tapi sudah lama dengar nama Chegubard @che'GuBard @Badrul Hisham Saharin. Dia adalah calon PKR yang dikalahkan oleh KJ di P.131 Rembau.

SL tidaklah kisah sangat bila che'GuBard ini tulis cerita penglipurlama mengenai intan berlian puluhan juta ringgit harganya. Itu bagi SL adalah asam garam politik, lada cencaluk harian orang politik atau the bread and butter of a politician.

SL juga tidak kisah jika cheGuBard kata video panas yang mengaitkan bossnya, Anwar Ibrahim sebagai konspirasi dan fitnah. Semua biarlah RAKYAT SENDIRI yang menilai, BUKAN orang politik berkata "bagi pihak rakyat" terutama bila dia sendiri bukan wakil rakyat kerana ternyata mereka sering menyalahgunakan rakyat, nama rakyat dan mengelirukan rakyat.

Tetapi bila cheGuBard mengatakan Negara Malaysia yang kita cintai ini "Negara Munafik", SL bukan main marah dan terus benci cheGuBard, Nampak gambar si bard inipun, SL nampak macam muka Ghaddafi!, SL rasa tidak ada seorang rakyat Malaysia, yang benar-benar cintakan negara ini, dapat menelan cemuhan dan cacian si Bard ini.."Malaysia Negara Munafik". Rakyat yang cintaklan negara ini benci pada orang yang mengatakan Negara ini Negara Munafik...

Penyataan ini sendiri sudah membatalkan hasrat si Bard ini berpolitik di negara ini...oii Bard..resignlah...

TERLALU MURAH MARUAH SI BARD INI mcm shitt!...Tidak munafik kah dia memuja komunist? Tidak munafikkah dia bertuankan penzina dan mempertahkan penzina? 

Benarkan RAKYAT REMBAU MENERIMA PEMIMPIN YANG MENGATAKAN REMBAU ITU KAWASAN MUNAFIK! KERANA REMBAU SEBAHAGIAN DARI MALAYSIA...

Kalaupun terlalu lapar dan dahagakan publisiti jangan sampai '"MARUAH NEGARA YANG KAMI CINTAI INI" di cop Munafik oleh si Bard....Bard oii Bard you owe an apology to Seluruh Rakyat Malaysia. I dont think REMBAU can accept you after all the damages you've said!
Middle finger for you Bard!
Salam Ramadhan Al Mubaraq buat Rakyat Malaysia...

2 comments:

Anonymous said...

Salam...
Yang kalah tetap mencari jalan untuk menonjolkan diri, walaupun apa saja carapun...yang penting nama tidak ketinggalan zaman, nama tetap akan diingati. Itulah modal pembangkang, dari kepala hingga ke anak cucu mereka.
Hahaha...`middle fingger' ahh SL.. klu saya, nah..ambik kau raru Tuaran...ko rasa dulu, baru kau tahu apa itu munafik, apa itu mabuk kuasa.

Senjaliza said...

jangan ilang betah-betah...mangan nia mangan asal kurung-kurung...Mana rarunya.

Itulah diurang sebelah sana...negerapun dikasi buruk pasal mau kuasa dan kedudukan politik...sandiii...