Translate

Wednesday, February 3, 2010

"TUSUKAN MAHARAJA"

 

Seorang promoter iklan "Tusukan Maharaja" agak tidak puas hati. Marahlah konon.! sebab pihak polis menghalang banner seperti gambar di atas dibawa masuk ke dalam Mahkamah sempena perbicaraan Sodomi II.hari kedua.

Apa kata promoter KY Jelly?

Sudah sampai masanya pihak yang mengamalkan budaya riuh rendah dihalang memasuki mahkamah.  Perlakuan yang cuba mengeruhkan suasana dan perjalanan perbicaraan mahkamah hendaklah dihentikan dan tidak dibenarkan. Jika ia dibiarkan ianya akan menjadi precedence yang buruk pada masa akan datang.  Kita perliukan "promote" sosial order yang bertamaddun dan teratur. Kenapa Banner dan perarakan dipaksakan untuk dibawa masuk mahkamah. Apakah langkah-langkah pencegahan tidak mempunyai peruntukan dalam undang-undang satu simply, mereka yang mengamalkan budaya ini memang "tidak menghiraukan Budaya Bertamaddun @ sub-culture" dan peraturan kerana mereka adalah pengamal undang-undang rimba!?.

Ini mengingatkan saya kisah seorang Penguam Wanita Mesir yang Mati syahid mempertahankan hijab termasuk bayi dalam kandungannya dimahkamah German kerana ditikam sebanyak lapan kali oleh bandit yang didakwa menghina hak asasi wanita malang itu. Perbuatan membunuh itu pula berlaku di hadapan Hakim, polis dan orang ramai serta suaminya yang turut tercedera kerana menyelamtakan isterinya yang tersayang.

Polis harus bersiap siaga dan mengawal ketat keadaan terutama sekali Saiful Buhari Azlan kerana kita risau, pihak yang kurang waras, fanatik dan ultra akan melakukan kebinasaan terhadap saksi utama itu, Saiful Bukhari Azlan.

Nak ingatkan juga pengamal  "Tusukan Maharaja", Its really sound bahaya kepada "perahu-perahu kecl" dan "orang tua yang gatal". Mungkin baik untuk keceriaan rumahtangga tetapi apapun jika berlebihan pasti memudaratkan. Jangan sampai  Tusukan Maharaja membawa bencana dan kes Sodomi III.

Assalamualikum buat Sdr.Al-Banjari. Posting ini hanyalah cubit-cubit persaudaraan. Dunia ini milik kira semua. Wassalam.

Related:
1.Kes liwat Anwar: Akan buktikan sampel air mani milik Anwar

3 comments:

Anak X-PKR said...

Hello, Saya MOKHTAR, saya boleh masuk sekarang?
OK.
"Can makan "SOTO MI" ayam kampung! now
Wait.. aku nak pakai "Tusukan Maharaja Dulu" plus KY Jelly.

Teruk kes ini SL..

Anonymous said...

hahaha...ishk, mo kana hindik kali ni urang...mo try tusukan maharaja pada saya..., boleh JALAN!!
Keselamatan saksi penting dalam kes ini telah terjamin..insyaallah, akan selesai dalam masa yang terdekat ini.

lawn design 2016 said...

Polis harus bersiap siaga dan mengawal ketat keadaan terutama sekali Saiful Buhari Azlan kerana kita risau, pihak yang kurang waras, fanatik dan ultra akan melakukan kebinasaan terhadap saksi utama itu, Saiful Bukhari Azlan. buy pakistani lawn suits online india , lawn sale online shopping ,