Translate

Saturday, April 10, 2010

Hubungan Anwar-Zionist sudah lama diuar-uar: Kenapa Anwar Tak Letak Jawatan?

Menteri Dalam Negeri, Hishamuddin Tun Hussien dan KPN Tan Sri Musa Hassan

Peribahasa Melayu "Kuman di seberang lautan nampak, gajah di tepi mata tak nampak" sesuai untuk dijadikan bagi menggambarkan sikap Anwar bin Ibrahim yang pandai-pandai mengarah Menteri resign, Ketua Polis Negara resign. AI yang selama ini bersekongkol dengan Zionist, IMF, Interfaith asing tuduh pula orang lain> Kenapa AI tak resign atau orang PKR "juling matanya barang kali" tak minta AI resign?
Anwar menyifatkan Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein dan Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan sepatutnya mengambil tanggungjawab penuh dengan meletak jawatan kerana KONONNYA terlibat menyorok maklumat mengenai penyusupan perisik Israel-Zionis di Bukit Aman, harus sekurang-kurangnya memohon maaf kepada rakyat.
Jika Menteri dan KP dapat membongkar dan mengetahui usaha perisikan zionist yang menyusup dalam perisian komputer KDN, Anwar perlu ucap tahniahlah kepada KDN dan Perisikan Malaysia sebab mereka berjaya membongkar usaha perisikan Zionist ini. Bukankah usaha perisikan zionist akan menyusup ke mana sahaja termasuk kedalam jiwa manusia untuk menghancurkan negaranya sendiri demi pangkat?

2 comments:

ISAC said...

A ah.....

Tapi bila pulak Menteri Dalan Negeri & KPN nak tangkap kuncu-kuncu "sebenar" Yahudi yang bebas keluar masuk Parlimen Malaysia?

:)

Anonymous said...

Itulah dia pengkhianat bangsa yang bernama anwar ibrahim @ anvear abraham yg tuduh orang bersubahat dngn yahudi sedangkan dia lebih rapat dengan orang2 yahudi itu sendiri.