Translate

Wednesday, May 11, 2011

HUDUD HIM

Siapa yang akan buat rejaman yang pertama?

5 comments:

Anonymous said...

SETUJU....

Pihak PAS patut keluarkan faktwa....

kenapa PAS tak keluar faktwa berzina sampai sekarang...

Anonymous said...

minta wan azizah n nurul menjadi pelontar pertama n kedua....boleh??

anak X-PKR said...

AKIBAT PENAFIAN DAN PEMUTARBELITAN ANWAR DAN ISTERINYA MAKAN POSTING SEBEGINI PERLU agar mereka sekeluarga BERHENTI MENIPU RAKYAT.

Kalo terus membohongi rakyat..posting ini BUKAN FITNAH..ini adalah menuntut semua pihak melihat kebenaran..BUAT APA MENUTUP AIB ORANG YANG COBA MENGAIBKAN AGAMA BANGSA DAN NEGARA...Siapa Anwar berbanding Agama Islam, Negara Malaysia yang dia cuba hancurkan dengan dusta dan penipuan; dan cuba menipu pula dan rakyat Negara ini yang dahagakan kemakmuran dan keharmonian? Mana perginya HUDUD PAS? HALALKAH KERJA MANUSIA INI?

HUDUD sajalah dia...negara ini tak akan rugi tanpa dia...

Wahidah BME said...

Tok Guru Nik Aziz - Hudud Bukanlah bermaksud hukuman ke atas penjenayah terhadap kesalahan-kesalahan seperti mencuri, berzina & minum arak sahaja, tapi lebih luas lagi. Ia mencakupi semua batasan syariat yang ditentukan oleh Allah SWT.

Najib Razak - Hudud mesti berpaksi kepada realiti. Tak boleh laksana di Malaysia yang berbilang agama dan kaum.

Ustaz Azhar Idrus - Jangan kita menyebelahi golongan yang memberi halangan kepada undang-undang Islam dari tertegak. Jika sampai tahap tu, "MUNAFIK" duduk dalam neraka yang paling bawah.. MANDATORI.. "Bukang kite kater..QURAN kater.."

Wahidah BME said...

Orang kafir pun tak duduk dalam neraka yang bawah sekali.. Tapi orang Islam yang mengaku Islam tetapi menentang Islam (Munafik) yang akan tinggal di sana, dibakar dengan api yang paling panas.

Sesungguhnya orang-orang munafik itu ditempatkan pada tingkatan yang terkebawah sekali dari (lapisan-lapisan dalam) neraka. Dan engkau tidak sekali-kali akan mendapat sesiapa pun yang boleh menolong mereka.(An-Nisaa',4:145)

Credit to I.S.L.A.M = I Sincerely Love Allah & Muhammad