Translate

Monday, July 25, 2011

KENAPA HISHAM DI SAMAN BUKAN DATU T ATAU PAPA GOMO..?

Anwar Memilih Hishamuddin Tun Hussien, Menteri KDN untuk disaman mengenai penayangan Video Sex. Anwar tidak memilih Datu T atau Papa Gomo.
Dalam saman yang difailkan pada 25 April lalu, perenggan itu antara lain membawa maksud, plaintif bertanggungjawab menayangkan dan mengatur penayangan video itu di Hotel Carcosa Seri Negara serta berkomplot dengan Perdana Menteri dan pihak atasan politik berhubung penayangan itu. Lihat: -Saman Anwar: Hisham fail batalkan sebahagian perenggan
Aneh. Sungguh aneh. Datu Trio @ Datu T yang menayangkan video dan mengaku secara terbuka bahawa merekalah yang bertanggungjawab menayangkan video XXX yang dikaitan dengan DSAI di hotel Carcosa Sri Negara tetapi mereka ini TIDAK disaman. Kenapa? Gomo juga mencabar DSAI menyamannya tetapi TIDAK juga disaman-saman..........Kenapa?

Mungkinkah kerana Datu T tak ada pangkat dan jawatan yang nak direbut@rampas.. Kerja Papa Gomo juga Anwar tak nak...lol..Funnnnnnnyyyyy. Go papa gomo..cabar lagi jangan tak cabar.

2 comments:

PAPA GOMO said...

kita lawan habis habisan....

dia tak berani saman punya

tathoot said...

vous pouvez regarder ici répliques de sacs gucci blog ici www.dolabuy.su plus de conseils ici répliques de designer de haute qualité