Translate

Sunday, August 7, 2011

1Hassan VS 2Khalid @2K

Hi..Tengah SMS @ MENYURUH 2K ker - 2Khalid?
Sabda Rasulullah saw, diakhir zaman nanti, “kamu akan disuruh melakukan yang mungkar, dan ditegah melakukan yang ma’ruf”. Dan jika kamu berkeras mahu berpegang kepada Islam, “kamu akan menjadi terasing, dan kamu umpama memegang bara api yang membakar”.
Inilah kenyataan Dr Hassan Ali. Bagaimanapun ianya "NOT GOOD ENOUGH" kepada DAP.
“Terdapat seramai 12 orang yang beragama Islam telah menghadri majlis tersebut. Tiada serbuan dan tiada tangkapan dibuat.“Sebaliknya pemeriksaan dilakukan hanya selepas rundingan dengan pihak penganjur diadakan,”.
Bagaimanapun tindakan Dr Hassan ini sememangnya tidak disenangi DAP terutama pemimpin DAP seperti Ronnie Liew dan Teresa Kok yang ternyata selama ini dingin dengan Dr Hassan Ali. Dr Hassan, dengan demikian, terpaksa menghadapi 2Khalid. Kalo di Selangor 2Khalid ini disebut Khalid Gagap dan Khalid Gereja. Dalam apapun keadaan, 2Khalid ini sentiasa angkat dan junjung pemimpin  DAP dan 2anak-beranak yang tengah SMS mereka. (lihat gambar di atas), 2anak-beranak yang sibuk tanguh-tangguh plus dolak dalik dan 2anak beranak lagi yang mengaku "king".

MB Gagap pula sudah mula bergagap dengan mengeluarkan kenyataan yang bunyinya mengancam Dr Hassan dan MENJUNJUNG ARAHAN DAP!. Inilah Menteri Besar Pujaan Hati Pakatan Pembangkang..Anda tak nampak cucuk di hidungnya tapi anda tahu dia dicucuk hidung dan menjadi Pak Turut Besar!

Rasanya 2KHALID ini kenalah diberi status "REST" oleh Rakyat Selangor dalam PRU13 kelak> Jika tidak HIDUNG MEREKA AKAN berdarah (sebab terlau kerap dicucuk)

RELATED
-12 MELAYU ISLAM BERBUKA D GEREJA : KENYATAAN RASMI HASAN ALI !! 
-Kes Gereja GMDU: Memang ada usaha memurtadkan penganut agama islam: Dr Hassan Ali 

3 comments:

Anonymous said...

Serbuan ke atas gereja tersebut menurut Dr Hassan Ali ekoran satu laporan yang mengatakan bahawa pada malam itu ada majlis pembatisan penganut agama islam kepada agama kristian. Hasan merupakan Exco Kerajaan Negeri bertanggungjawab kepada hal ehwal agama Islam Selangor,--ANWAR IBRAHIM MEMANG TAK KISAH! 2K pernah kata pesta maksiatpun OK jer di Selangor. EngKao urang peduli ape..Kerajaan Negeri Selangor kerajaan dia!, hasil perkongsian DAP dan 2K.

anak X PKR.. said...

Dr Hassan Ali sudah sedia untuk digugurkan atau dibuang sebagai EXCO kerajaan Negeri Selangor, Negeri yang diperintah Pakatan DAP...(Pakatan Pembangkang)

No Guts No Glory...HASSAN ALI HARUS TINGGALKAN JAWATAN DAN TINGGALKAN PAKATAN PEMBANGKANG YANG SELAMA INI MENYEKSA RAKYAT.

Arif Jizat said...

Inilah masanya untuk kita sebagai muslim menuntut kelonggaran pengagihan zakat. Takrifan asnaf perlu diluaskan lagi. Kalau pihak bukan islam boleh bg bantuan puluhan ribu ringgit, takkan duit zakat muslim malaysia berjuta juta simpan dalam bank??