Translate

Monday, July 15, 2013

PRK N1-Kuala Besut : JIHAD ANDA PERJUANGAN ANDA...

JIHAD ITU MENENTANG YANG MUNGKAR. KITA TIDAK BOLEH BERSAHABAT DENGAN YANG MUNGKAR

Pilihanraya kecil Dewan Undangan Negeri N.1-Kuala Besut akan berlangsung pada 24 Julai, 2013. Pertandingan adalah di antara calon Barisan Tengku Zaihan Che Ku Abdul Rahman, seorang Jurutera yang ditentang calon PAS.

Pada PRU13 yang lalu, Dr Abdul Rahman Mokhtar (allahyarham) calon BN memenangi DUN kawasan N.1 Kuala Besut dengan majoriti sebanyak 2,434 menewaskan calon PAS Napisah Ismail.

DUN N.1 Kuala Besut, Terangganu berjiran dengan DUN Pasir Putih,  Kelantan. Dalam PRU 12, DUN Pasir dimenangi oleh PAS tetapi berjaya dirampas olen BN pada PRU13.

PRK N.1 Kuala Besut, Terangganu adalah satu pilihanraya membuktikan JIHAD. JIHAD menentang yang mungkar. JIHAD menegakkan kebenaran. 

Kerajaan Barisan Nasional baru saja menunaikan janjinya membina 72 unit Pangsapuri untuk rakyat di Kampung Tok Suboh, Kuala Besut. Sebuah rumah penduduk yang terbakar didirikan semua dengan teknologi baru. Semuanya dirancang sebelum PRK diistyiharkan. Semuanya bukan kerana PRK tapi kerana JIHAD membantu rakyat.

Apakah kita menolak JIHAD ini? Apakah RAKYAT KUALA BESUT dan memberi ruang kepada YANG MUNGKAR seperti Alvin dan Vivian? Apakah RAKYAT KUALA BESUT mahu menerima mereka yang bersekongkol dengan mereka yang MUNGKAR? Apakah RAKYAT KUALA BESUT sanggup memilih mereka yang bertolak ansur dengan kemungkaran dan merelakan HAK HAK Bangsa dan hukum dan kesucian Agama Islam.........?

Apakah salah Parti Keramat Melayu, UMNO, kepada Bangsa Melayu?

RELATED STORY..
-RUPA-RUPANYA CHE LONG CALON PAS KUALA BESUT MERUPAKAN PROKSI SAMUN HUSAM MUSA!!!

1 comment:

Anonymous said...

Salam kenal. Boleh tak follow dan link blog http://apakata.blogspot.com. blog saudari menarik . Hubungi saya di fb mesej Rara Alya Ana. Klu boleh hari ini plsssssss