Translate

Saturday, March 6, 2010

AWAS! Perbuatan "DILARANG" oleh DAP.

 
Mereka ini pernah dipuja-puja Pakatan Pembangkang. Mereka kini dipijak-pijak kerana mempertahankan prinsip perjuangan masing-masing.Mereka masih dalam senarai DAP kerana melanggar larangan.
Angkatan Muda Keadilan (AMK) Negeri Kedah dan Pulau Pinang bersatu mendesak Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Noordin yang dipecat daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) harii ini meletakkan jawatannya yang dimenangi pada Pilihan Raya Umum ke-12 lalu bagi membolehkan rakyat memilih ahli parlimen yang baru......Sebagai simbolik, pada perhimpunan itu turut membakar poster yang bertulis perkataan ‘Zulkifli Tidur’, Zulkifli Tak Buat Kerja’, ‘Zulkifli Tak Turun Padang’ dan lain-lain. [di sini]
YB Zulkifli Noordin bagai bukit yang berdiri teguh. Pendiriannya tidak berubah. Awal-awal lagi dia sudah memberikan isyarat kepada JK Desiplin PR. "Nak pecat, pecatlah"!. Seakan dia sudah melihat dunia JK Desiplin PR itu kecil dan alat para firaun kecil. Siapa yang tunduk kepada firaun?

AMK sekadar mampu menyalak bukit yang teguh. Menyalak sehingga kehabisan suara sekalipun, sehingga terkencing-kencing, mereka tak akan mampu menggugat kedudukan YB. Zul. YB Zul tetap juga sebagai MP. Kulim Bandar Baharu. Jika mereka bercakap mengenai "maruah dan prinsip", YB Zul lebih awal lagi memberitahu mereka bahawa dia bertegas kerana "maruah dan prinsip".

Jika sekalipun AMK berhenti menyalak dan berkokok pula, rakyat sudah menilai dengan matang  tentang ekor siapa yang bergelumang tahi. Rakyat tahu DSAI menggunakan kritikan Zul terhadap Lim Guan Eng untuk memecat Zul. Nyata apa yang DSAI laksanakan ialah apa yang desired oleh DAP. Maka benarlah DSAI ikut telunjuk DAP. YB Zul tetap dengan pendiriannya dengan mengatakan bahawa dia sanggup diperbuat apa saja atas prinsip mempertahankan "Kalimah Allah" dan mempersetankan alasan DSAI sebagai menghina LGE.

Jelas bahawa insan yang berkorban sewaktu mempertahankan DSAI dalam kes Sodomi I masih tergamak dikorbankan DSAI untuk memenuhi tuntutan DAP. Tentu sekali LKS akan menarik sokongannya ke atas DSAI jika keritikan Zul terhadap anaknya, LGE diketepikan. Maka jadilah DAP sebagai parti yang disembah DSAI!!

Bila Zul dipecat, lagu wajib "Kena Beli Najib-Rosmah" tidak didendangkan. Lagu baru hampir tercipta yakni "JK Desiplin PR diupah Rosmah". Memandangkan lagu ini tiada peminat maka ianya tidak menjadi lagu wajib II. Zaid Ibrahim barangkali perlu kenduri kerana "doanya terkabul" dan dikabulkan DSAI. DAP tentu sekali akan menghantar macainya walau seguni $$ yang diperlukan Zaid untuk kenduri kendara.

Kini, jelaslah di pandangan rakyat Malaysia bahawa mana-mana pemimpin dalam Pakatan pembangkang adalah "DILARANG SAMA SEKALI MENGKRITIK DAP TERUTAMA ANAK LKS". jika mereka mengkritk maka hukuman akan dijatuhkan oleh DSAI, penyembah DAP, dan penyampai utama ideologi DAP. DSAI juga adalah penyambung utama silturahim PAS-DAP kerana DSAI adalah pembawa hasrat, utusan, dan kehendak DAP dalam singgahsana PAS.

Kenapa agaknya PAS tidak berani menyuarakan kehendak ahli-ahli PAS bahawa PAS adalah lebih layak menjadi Ketua Pembangkang di Parlimen, jika DSAI masuk penjara bersabit Sodomi II? Adakah di antara anggota AMK berani menyuarakan supaya PAS dilantik menjadi Ketua Pembangkang di parlimen jika DSAI mengosongkan jawatan itu? Atau, apakah AMK kerkencing kecut kerana itu DILARANG OLEH DAP?

Related:
-Zulkifli Enggan Rayu Pemecatan, Kekal Ahli Parlimen

2 comments:

Anak X-PKR said...

Alasan memecat YB Zul: Dia dikatakan mengambil pendekatan konservatif khususnya dalam menangani isu-isu agama dan pendiriannya itu lazimnya pula bercanggah dengan dasar pelbagai kaum PKR.

JADI, BAGAIMANA DENGAN IDEOLOJI PAS? Apakah PAS juga akan disingkir KECUALI PAS melonggarkan atau menjaja dengan murah hukum hakam mengikut kehendak ISLAM?

Anonymous said...

Amaran Keras! SAPA-SAPA yg melanggar Larangan DAP akan dipecat tidak kira dia PAS atau PKR.

Orang DAP dikecualikan dalam larangan ini sebab orang DAP kalis.