Translate

Friday, March 19, 2010

Ku Li Nafi, Tentera Nafi: Siapa Yang Bohong?

Bila Ku Li dan Angkatan tentera menafikan penyertaan dan sokongan mereka merampas kuasa 916, Benarlah kata Zaharin bahawa DSAI berbohong.
Datuh Seri Zaharin Hasyim mengatakan bahawa DSAI "menegaskan" (perkataan favorite Anwar) perkara berikut sebagai langkah merampas Kerajaan Persekutuan pada 16 Septmber 2008. Suntingan berikut ini adalah yang pernah ditegaskan DSAI mengikut Zaharin. So, Jika Ku Li dan angkatan tentera menafikan perkara ini, maka BENARLAH  kata Zaharin bahawa DSAI berbohong kepada pemimpin-pemimpin Pakatan Pembangkang termasuk Zaharin. Siapa pula kata Zaharin yang berbohong? mengenai Ku Li dan Angkatan Tentera? Tentulah spinner yang tak faham jalan cerita. Main bantai jee kee..[di sini]. So Malaysian insiderpun mengesahkan DSAI berbohonglah nii! he he..

-”Kami disogok cerita kononnya Panglima Angkatan Tentera dan angkatan tentera memberi sokongan pembentukan kerajaan oleh Pakatan Rakyat yang diketuai oleh ( Ahli Parlimen) Permatang Pauh,” (ini DSAI yang cakap bagi mempengaruhi pemimpin lain mengikut Zaharin)

-Yang Dipertuan Agong sedang menunggu di istana untuk mendapatkan kenyataan jumlah Ahli Parlimen Barisan Nasional yang melompat (30 orang)-Termasuk Ku Li bagi dibolehkan pihak pembangkang bentuk kerajaan. Katanya Yang Dipertuan Agong juga dikatakan kononnya merestui Anwar jadi Perdana Menteri keenam. (ini DSAI yang cakap bagi mempengaruhi pemimpin lain mengikut Zaharin)
 Now, sudah fahamlah kita, siapa pembohong. Yang Pastinya Zaharin hanya menyampaikan bahawa orang itu pembohong!. emm! emm!. Lain kali janganlah main SEMBRONO@SPIN!!

5 comments:

Anonymous said...

Anwar bin Ibrahim nie pelakon hebat.Dia boleh ubahkan suasana dan tactical game dia selalu membuat orang mempercayainya 110%.

Dia begitu pandai berkata-kata dan ayat-ayatnya boleh buat orang cair.

Kata Dato Nalla,ini orang Waktu Pagi lain,Waktu Tengahari Lain,Waktu Malam lain perangainya.Inilah sebenarnya Anwar Bin Ibrahim.

Jadi tidak hairanlah dia boleh ada bermacam-macam skrip bila cuba pancing YB2 BN nie.

Hari ini sudah terserlah watak sebenar Anwar Ibrahim.

KAIZER

Anak X-PKR said...

Ala Betullah Cakap Zharin bahawa DSAI berbohong. Kenapa blog pencacai itu tak hati-hati...bacalah beul2 kao pun nak spin...

Anonymous said...

betul la tu dsai tu pembohong kami dari dulu sampai sekarang dok kena tipu,masa dalam umno dia la kepala tukar org kerja kerajaan ke pendalaman doa org kena naya tuhan makbul DSAI oiii....

Anonymous said...

Ada akai pikirlah. Bukan Dato' Zahrin saja cakap cam tu. Tok Nalla pun , Karpalpun . Semua Orang ada akaipun cakap cam tu .

asemalpg said...

Yang bohongnya si DSAI, di bohongkan semua orang dalam PKR. Kalau nama Agung dan ATM pun dia boleh guna sebagai sebahagian pembohongan tentulah nama-nama MP yang lain pun dia boleh gunakan.