Translate

Monday, April 4, 2011

ANWAR: SNAP Tidak boleh dipercayai.

 
SNAP Tidak Boleh Dipercayai-Anwar.

Di Pulau Pinang, Negeri yang diperintah Pakatan Rakyat, seramai 3,226 ahli Parti KeADILan Rakyat, kebanyakannya dari rakyat Malaysia masyarakat India telah meninggalkan parti PKR itu kerana kehilangan kepercayaan terhadap kepimpinan dan perjuangan parti itu. Mereka meninggalkan PKR beberapa hari selepas berita mengenai video sex yang melibatkan Anwar Ibrahim tersebar luas dalam media massa.

Di Sarawak pula, Anwar bin Ibrahim mempersoalkan SNAP. Anwar menuduh SNAP pro BN dan menerima sogokan dari kepimpinan BN Sarawak!. Kerana itu SNAP konon tidak boleh dipercayai!

So SNAP dan Anwar dan PKR sering TIDAK MEMPERCAYAI ANTARA SATU DENGAN YANG LAIN. Mahukah Rakyat Sarawak mempercayai Anwar dan SNAP...?

Jika di Semenanjung Malaysia Anwar sudah mula ditolak rakyat, termasuk ahli-ahli dan sebilangan kepimpinan PKR sendiri, apakah alasan Anwar mendapat tempat di hati dan sanubari Rakyat Sarawak, Bumi Kenyalang?

Style dan pendekatan politik konfrontasi Anwar memang TIDAK SESUAI di Sarawak. Budaya Sarawak adalah budaya lemah lembut dan hormat menghormati. Cara Anwar "MAIN KASAR" dan "Menghina peribadi" sesama insan. Sedihnya dia lupa keperibandian dirinya sendiri!

Rakyat Sarawak...TOLAK Anwar dan kuncu-kuncunya di Sarawak... Anwar tidak mempercayai SNAP setelah gagal memujuk SNAP mengikut TELUNJUK ANWAR, SNAP dihina Anwar.

Barangkali selepas PRU Sarawak ini dan Anwar dan PKR terkubur, Rakyat Sarawak pula akan dihina PKR seperti Haji Hadi Awang menghina penduduk Batang Ai sebagi "tak reti pakai aka memakai cawat".

RELATED
video sex. Anwar Diam Tak Terkata (kaku)

No comments: