Translate

Friday, February 19, 2010

pilih sunglASS sementara kes sodomi ii ditangguh lagi 25 mac.

 
apa agaknya brand sunglASS dsai ini?
sunglASS ini imported dari usa. impot tau!. import dari australia dan india maripun baik juga. i tak tau pula, mahal kee tak. tak tahu dsai tetiba minat sunglASS. kelakar nampak dia pakai sunglASS.
ceta i.
karpal singh, leading council dsai dalam hal yang berkaitan, berkenaan, bersangkutan , tah apa-apa lagi dengan kes sodomi 2 sudah memulakan strategi bertikam lidahnya dengan hakim apabila beliau menyatakan 'tangguh-tangguh' bukan strateginya dan rakyat sudah bosan dengan 'tangguh-tangguh', rakyat sudah bosan dengan 'lengah-lengah' rakyat sudah bosan dengan melambat-lambatkan permainan, rakyat sudah bosan dengan gantung-gantung, rakyat sudah bosan dengan heret-heret, rakyat sudah bosan dengan sorong tarik. bosan, bosan, bosan. boringlah. last last ks juga buat lagi strategi cobra telan tikus tu. baik lagi tengok main ular dan jual ubat di kaki lima. tapi jangan lupa pakai sunglASS.

ceta ii
pasal sunglASS dsai masa perbicaraan sodomi ii. i tak tau dsai suka pakai sunglASS. hitam habis pula tuu. hi, terik ke matahari dan lampu dalam mahkamah tu atau dsai sakit mata? apa agaknya brand sunglASS dsai tu? mahal ke tuu? agak-agak sunglASS tu ada belutut, bluetut. alamak! eja pun salah. bluetooth  ahh baru betul. satu cadangan dadi noreen. baik dsai consider beli sunglASS yang diimpot terus dari usa itu. mcm sunglASS 007. sunnglASS ini ada special communication kit. bluetooth memang ada. sunglASS dunia it atau ict katakan. canggih. dsai kan suka barang impot impot! belilah satu lagi sunglASS! dan make sure it's an imported sunglASS.

anyway, kalo pemimpin tak dapat menyelesaikan masalah peribadinya, bole tak dia menyelesaikan masalah rakyat dan negara? noreen nak melancong. tapi takkan lupa shopping sunglASS. luae negeri memang banyak sunglASSes.

yang bosan dengan tangguh tangguh
noreen PJ

No comments: