Translate

Friday, July 22, 2011

Bersih 2 untuk tutup aib dan Menghidupkan Reformasi yang dibunuh bapanya.

Besih 2 tidak akan dapat menutup bangkai gajah!

Bersih 2 gagal. (period). Anasir-anasir survertif yang mengharapkan negara akan menjadi huru-hara gagal mencapai agenda jahat mereka. Rakyat Malaysia BIJAK. Rakyat Negara ini tidak akan termakan bujukan syaitan.

Pembohongan demi pembohongan, muslihat demi muslihat dan agenda peribadi demi agenda peribadi sudah menampakkan kegagalannya sendiri. 

Pemimpin-pemimpin dan pemimpin tertentu yang mengharapkan rakyat akan mengguggat kerajaan sudah melihat dengan mata kepala mereka bahawa rakyat Malaysia TIDAK menyebelahi mereka. Kelemahan dan keyakinan pemimpin dan pemimpin-pemimpin ini sudah goyah selepas demonstrasi Bersih 2. Mereka sudah mengcongak bahawa mereka akan KALAH dengan sokongan begitu kecil dari seluruh negara.

Niat bersih mereka untuk membersihkan senarai pengundi dilupakan begitu sahaja. Niat bersih ini diubah menjadi niat songsang dan kotor menyebabkan mereka yang telah menyertai demon Bersih dua rasa tertipu buat kali yang kedua. BERSIH 2 GAGAL APA-APA MATLAMAT. 

Reformasi yang dipekikkan sepenjang demo Bersih 2 jelas untuk menghidupkan reformasi itu sendiri. tetapi reformasi itu sudah tidak bernafas lagi kerana di matikan sendiri oleh "bapanya" yang terlibat dalam skandal yang tidak dapat diterima rakyat Malaysia.

Kecundang semakin menghampiri bapa reformasi ini. Kerana itu huru-hara menjadi alternatif  baginya. Dia menharao bersih 2 jadi REVOLUSI. Tapi nampaknya KEBENCIAN RAKYAT MALAYSIA pula yang tiba. Kerana itu anaknya dijadikan persediaan sebagai "talian hayat". Konon di Permatang Pauh. Mana mungkin bersih dapat menutup "kemaluan" anugerah itu!.Mcm bangkai gajah!

Nurul ingatlah:
"Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu menjadikan bapa-bapa kamu dan saudara-saudara kamu sebagai orang-orang yang didampingi jika mereka memilih kufur dengan meninggalkan iman; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka orang-orang yang didampingi, maka merekalah orang-orang yang zalim." Surat Al Taubah 9:23.

2 comments:

Kulaan Niring said...

Salam perjuangan. Saya telah link blog tuan ke blog saya. Harap dapat follow & link juga blog saya ke blog tuan. Terima kasih.

http://kulaanniring.blogspot.com

Anonymous said...

sapa nak angkat pemimpin otak selut macam anuwar tu

orang gila jek yang sanggup angkat dia he he he