Translate

Saturday, July 23, 2011

PAKATAN BERTUANKAN ORANG ASING

Inilah wajah orang upahan Pakatan Rakyat dan Suaram, William Bourdon ... Setiap Hari Pakatan Rakyat memujanya bak dewa dari Kayangan. Diakah sanjungan Rakyat Malaysia? Diakah yang membawa Negara ini ke arah kemakmuran  dan tahap negara maju sehinga 2020?

Kerjaya utama peguam Perancis ini ialah Peguam Human Right. Inilah cara dia cari makan dan mengisi kantung kekayaannya. Bila Pakatan Pembangkang mengupah beliau untuk datang ke Malaysia sudah tentu ia merupakan busunessnya. Dia tidak akan datang PERCUMA. Dia datang untuk BUAT DUIT.

90 Hari berada di Malaysia. Tempoh lawatannya sebagai pelancong sudah berakhir. Kerana itu dia diarah pulang ke Negerinya. Bersih 2 sudah gagal mencapai matlamatnya. Alternatif kepada Pakatan Pembangkang ialah mengaji atau mengupah orang luar atau orang asing untuk memburukkan Malaysia dan kepimpinan kerajaan di mata dunia. Inilah kerja Pakatan Pembangkang.

Pakatan Pembangkang sudah kehilangan arah di Negara ini. Pemimpin utama mereka sudah TIDAK BERMARUAH di mata rakyat Malaysia dan di mata dunia. DAP sekadar mengharapkan sokongan PAS. Namun masing-masing menyembunyikan @ menyimpan pisau belati di belakang mereka. Saban hari menunggu peluang untuk menikam rakan sendiri. PAS-DAP TIDAK mungkin menjadi rakan setia @ setiakawan yang baik. Lambat laun akan menikam kawan sendiri atau bertikaman sesama sendiri.

Pakatan rakyat khasnya PKR dan DAP masih kemaruk mendapatkan simpati kuasa asing yang membenci Malaysia atau menjatuhkan Malaysia. 

Bolehkan Rakyat Negara ini menerima kepimpinan Pakatan Rakyat yang begini.....?

No comments: