Translate

Thursday, August 4, 2011

"DEMI MASA PEMBOHONG AKAN REBAH"

Akibat dari memuncaknya nafsu menghalalkan Bersih 2 yang HARAM, apapun pencacai Pakatan Pembangkang bole buat termasuklah berbohong dan MENIPU RAKYAT.  Tiada perasaan malu mensensasikan pembohongan!. Konon "PAGI PEMUSTAUTIN, PETANG WARGANEGARA".  Hairan "MISMAH" dengan semudah itu menyerahkan Kad Pengenalan yang diperolehinya pagi itu dan petang itu kepada mereka ini. Mana logiknya? Hanya PEMBOHONG yang tahu logiknya!

Apa lagi promoter utama mereka Malaysiakini yang mendapat tajaan tertentu untuk memusnahkan Malaysia dan sejarahnya. Pembohongan itu ternyata di sini.

"DEMI MASA PEMBOHONG RAKYAT AKAN DIREBAHKAN OLEH RAKYAT"

4 comments:

Anonymous said...

menyangkal dakwaan Pakatan Haram bahawa seorang rakyat asing bernama Mismah telah diberi taraf kewarganegaraan dalam tempoh empat jam setelah mendapat taraf Penduduk Tetap.Ketua Pengarah JPN Datin Jariah Mohd Said dalam kenyataan di sini berkata
mengikut rekod,Mismah telah mendapat taraf Penduduk Tetap pada 17 Julai 1982 dan diluluskan taraf Kewarganegaraan Malaysia pada 31 Jan 2011.

Beliau berkata kewarganegaraan Malaysia itu diberi di bawah Perkara 19 Perlembagaan Persekutuan iaitu warga asing yang telah bermastautin tetap di Malaysia tidak kurang dari 12 tahun.Datin Jariah Mohd Said berkata sejak 9 April 2009 hingga 1 Julai 2011, Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein telah menimbang sebanyak 72,334 pemohonan taraf kewarganegaraan Malaysia, dan sebanyak 29,290 daripada jumlah itu telah diluluskan.

anak X-PKR said...

Pakatan Pembangkang memang dipenuhi PEMBOHONG.

MISMAH telah diluluskan Taraf Kewarganegaraan Malaysia pada 31 Januari 2011 di bawah Perkara 19 Perlembagaan Persekutuan selepas 29 tahun memegang taraf Penduduk Tetap Malaysia..barulah jadi Warganegara...

China Doll Nuwar nak pohon ker?

Anonymous said...

SELAMATKAN MALAYSIA dari Politik Durjana si PELIWAT DAN PENZINA. Mengundi dan menyokong PELIWAT DAN PENZINA akan "Masuk Nerhaka!

Anonymous said...

Demi masa UMNO akn pupus jg akhir ny.skrg ni pun bkn mlayu dh br pusu2 msuk UMNO.mrka mnylinap ke saf pmpinan UMNO.tnpa korng sdar,skit dmi skit mreka mngisi kuota org mlayu.dn sdar2 dh ada PM dr klangan mreka.agk2 msa dmna org mlayu dlm UMNO nk prgi.di Perak dh ada cntoh dh.