Translate

Sunday, February 21, 2010

KURA-KURA DALAM PERAHU.

 
 YB. Zulkifli Noordin adalah salah seorang dari Peserta Program International Leadership Conference, anjuran Universal Peace Federation  ini.
Program International Leadership Conference di Korea Selatan, Program Besar. Takkan tak tahu pula. Bagaimana nak jadi SUA dan PM!?
Program International Leadership Conference 2010 bersama beberapa Ahli Parlimen lain yang dihadiri YB Zulkifli Noordin, MP Kulim Bandar Baharu di Korea Selatan bukannya program main-main seperti program Tian Chua, Elizabeth Wong dan Saifudding Nasution mengejar gerombolan MP BN yang mengadakan Lawatan Sambil Belajar ke Taiwan. Program YB Zul ini adalah program peringkat antarabangsa. Program International Leadership Conference. Bukan program honeymoon x-lovers.

Begitu besarnya program, DSAI mengaku pula tidak tahu. Syed Hussien Ali pula kata YB Zul "bersembunyi melarikan diri ke Korea Selatan", Saifudding Nasution yang bulu keningnya macam kepak burung helang terbang, awal-awal menyalahkah Zul kerana katanya mengelak dari menghadapi tuduhan.

Hai, Kura-kura dalam perahu. Saifudding sepatutnya lihat sekeliling SIAPA YANG MENGELAK menghadapi tuduhan dengan strategi TANGUH TANGGUH!. Sebagai MP, Saifudding tentu sekali tahu bahawa Program International Leadership Conference yang disertai MP danYB dari Partinya. Bukankah Saifudding ini Setiausaha Agung PKR?

Amat pelik ialah DSAI sendiri mengakui bahawa dia TIDAK MENAHU Zul ke Korea Selatan. Anehnya dia tahu pula MP Australia "backing" dia dan tidak pernah lupa mengadu pada Madeline Albright  semasa di Doha.

Bila menghadapi "kebocoran" dalam PKR barangkali pemimpin mereka tiba-tiba menjadi pelupa! atau barangkali kura-kura dalam perahu dah lupa skil memyelam dan berenang!.

Barangkali kura-kura dalam perahupun perlu dingatkan bahawa dalam Sodomi I.. "We find evidence to confirm that the appellants were involved in homosexual activities and we are more inclined to believe that the alleged incident at Tivoli Villa did happen." - Malaysian Story [di sini] dan YB Zulkifli Noordin adalah salah seorang ahli dalam pasukan pembelaan kes Sodomi I. INGAT TAK..Janganlah jadi kura-kura dalam perahu.

RELATED:
Mereka yang mengejar MP BN ke Taiwan: Benarkah YB Bekas Teman Lelaki Elizabeth?

2 comments:

Anak X-PKR said...

"Hati ini dihiris luka pedih dan parah, bila keluarga kami diaibkan, bila suami saya seorang Islam yang tahu hokum-hakam Islam yang tahu halal dan haramnya, dia dihina diabkan, muka suami saya diconteng najis lantaran sebuah kuasa politik "kill or to be killed". Kalau BN itu kuat, kenapa suami saya dijadikan mangsa rakus politik fitnah mereka? Kenapa kita tidak jumpa dimedan politik sahaja? Kenapa main kotor?,"-OTAK POLITIK ISTERI ANWAR TANG DIKHAWINI DI SIAM. Aanak murid Lim Kit Siang.

Sri Sangkir said...

DSAI nak jadi PM. Fulamak!, MPnya menghadiri Conference Antarabangsa DSAI tak tahu!..janganlah berangan-angan, mendera dan menyusahkan anak -anak dan Isteri. Cukulah dan BERTOBATLAH sementara pintu taubat masih terbuka. TGNA dan TGHH sebaiknya menginsafkan DSAI. Dia berdosa kepada rakyat Malaysia. INSAFKAN DSAI. Sudah terlalu banyak dan besar kemusnahan yang dilakukannya.