Translate

Saturday, February 13, 2010

"Putar Belit dan Putar Alam Chauvinis, Diktator Berat Sebelah, Pemimpin Tak Ada Kelas dan Bersifat Komunis"

PUTAR BELIT DAN PUTAR ALAM-Lim Nafi Dakwaan Tiada Perarakan Maulidur Rasul Tahun Ini

PULAU PINANG: Kerajaan Negeri Pulau Pinang hari ini menafikan dakwaan kononnya tiada perarakan Maulidur Rasul di negeri ini pada tahun ini, malahan pelbagai program telah diatur selama empat hari berturut-turut mulai 25 Feb sempena sambutan itu.

Ketua Menteri Lim Guan Eng berkata kerajaan negeri tidak pernah membuat sebarang pengumuman mengenai perkara itu.

"Kami terkejut dengan kenyataan palsu itu dan kerajaan negeri serta Jabatan Agama Islam sebenarnya telah merancang mengenai pelbagai program sempena sambutan ini tiga bulan lepas," katanya kepada pemberita di sini hari ini. ikuti PUTAR BELIT dan PUTAR ALAM di sini

Bila Datuk Zaharin Mohd Hashim keluar Parti dan menuduh LGE Chauvinist, Diktator dan bersikap komunis , di sokong pula oleh Ahli Parlimen Nibong Tebal, Tan Tee Beng yang mengatakan bahawa LGR pemimpin yang tiada kelas dan berat sebelah. Namun skil putar belit dan putar alam LGE semakin menyerlah dia terus memberi alasan bahawa (Putar belit dan putar alam II) Datuk Zahrain Mohamad Hashim keluar parti kerana tak dapat projek.

Surat resmi berikut mengesahkan PUTAR BELIT DAN PUTAR ALAM. Jadi apapun yang LGE kata mengenai Zahari adalah puter belit dan putar alam. LGE belum terhantuk sebab itulah dia belum terngadah. Tebing Pakatan Rakyat dah pecah go 1ink. Go 1inlk, Lihat lah dengan kepala mata plus kepala hotak surat di bawah ini, Nak belit nak putar, rakyat mampu berfikir dengan bijaksana..
 
GOONEINK ! Dah baca? Klik image lebih jelas. Knapa? tak caya lagi kee? Barangkali Go One Ink tak tahu membezakan antara perarakan dan perhimpunan. Dia BUKAN rakyat Malaysia kee yg tak reti Bahasa Malaysia?
RELATED......

2 comments:

Anonymous said...

LAGI ADUN AKAN KELUAR DARI PKR.
BUKAN SEDIKIT. LEBIH RAMAI LAGI AKAN MENINGGALKAN PKR. KEBANYAKAN AKAN MENYERTAI BEBAS. SEMUA HILANG KEYAKINAN KEPADA ANWAR.
RAKYAT SUDAH SEDAR.
SATU KEJUTAN BESAR AKAN BERLAKU !

Anonymous said...

berita panas !
ramai lagi yang akan meletak jawatan dalam PKR.