Translate

Sunday, March 7, 2010

Kenyataan LKS-"Ada Buaya Di Sebalik Batu".

 
"LKS: Kenyataannya penuh muslihat, seperti buaya di sebalik batu"

Bila buat prediction jangan guna "lutut" dan mengikut hawa nafsu. Kenyataan Lim Kit Siang berunsur "tipu helah kura-kura". Sekiranya DSAI terpenjara, ianya bukan salah BN atau UMNO. BN dan UMNO tidak melakukan sodomi ke atas sesiapa maupu Saiful Bukhari Azlan. Sekitanya DSAI terpenjara, rakyat Malaysia pasti sedar bahawa dia bersalah. Sekurang-kurangnya Karpal Singh juga benar bahawa "DSAI adalah "pengamal sex luar tabii yang teruk". Alasan apa orang yang bersalah membuatkan boost sokongan ke atasnya? Nyata sungguh bahawa pridition dan kenyataan LKS ini "tumpul LKS" dan bermuslihat.
Veteran opposition leader Lim Kit Siang today predicted the Pakatan Rakyat will have an easier time at the next general election if the government jails Datuk Seri Anwar Ibrahim for sodomy....“If he is jailed, our motto will be free Anwar, vote PR!” said the DAP stalwart during the Selangor Pakatan Rakyat (PR) Convention. [disini]
Apa yang lebih jelas ialah, jika DSAI tidak terpenjara bermakna dia tidak bersalah. Maknanya, keadaan tidak bersalah dan tidak terpenjara inilah yang akan menyebabkan DSAI mendapat sokongan padu dan melonjak dengan drastik. Kenapa LKS guna lutut untuk buat ptediction? LKS inilah yang patut digelar "ada buaya di sebalik batu" oleh TGNA.

Pakatan pembangkang pernah menyalahkan keadaan "terpenjara DSAI' pada PRU 11 sebagai punca utama kekalahan teruk dan mengaibkan Barisan Alternatif. Manakala terbebasnya DSAI pada PRU 12 adalah faktor yang menjadikan keputusan PRU itu seperti yang disebut LKS "Tsunami politik", sehingga mengubah landskap politik Malaysia. DSAIlah yang menyambung hubungan DAP-PAS. DAP lah yang tidak bersyukur ke atas hubungan ini dan kelihatan semakin bernafsu untuk mendominasi Pakatan Pembangkang. Apakah mudah bagi DAP memujuk PAS tanpa DSAI?

Inilah yang membuat SL nak pinjam perumpamaan Tok Guru - "ada buaya di sebalik batu" yang lebih tepat menggambarkan kenyataan lulut LKS.

Generasi muda hari ini benci perbuatan mermuslihat!

HOME 

2 comments:

SUARA RAKYAT said...

priiiiiiiiiiiiit Hand ball. no penalty pls

YANG GAMBI said...

Salam SL, DAP ni lebih kurang je dengan gambar monyet tu..... tunggu masa siapa nak dijadikan mangsa.....he..he..he..