Translate

Saturday, December 18, 2010

PENCABULAN KUASA ATAU PENCABULAN MARUAH!

 Mana lebih utama kepada dsai..Maruah atau Kuasa?

Rakyat Malaysia sudah menerima hakikat dengan nyata dan jelas bahawa DSAI sudah tidak lagi menghiraukan MARUAH BANGSA, AGAMA DAN NEGARA. Jauh sekali mempertahakan kepentingan nasional berbanding memperjuangkan dan mempertahankan kemaruk dan nafsu kemahuannya mendapat kuasa. (SL melihat slogan "melaksanakan agenda rakyat" itu satu kepalsuan besar"

Arakian, bila DSAI katakan bahawa penggantungnya dari menghadiri Sidang Parliment bersama geng-gengnya adalah pencabulan kuasa..kita tak hairan sebab sudah menjadi sebati dan menjadi budaya politik DSAI bahawa dia "hanya maukan kuasa" hatta, walau terpaksa menggadai maruah negara, bangsa dan agama" di dalam atau di luar negara. Inilah sebabnya dsai kata pencabulan kuasa. Siapa sebenarnya yang menyalahgunakan kuasa atau mencabul kuasa di Dewan Rakyat.? Jawabnya siapa yang bersikap seperti gorilla dan monyet di Dewan Rakyat..merekalah yang mencabul maruah dan meliwat demi kuasa!. Tangguh tangguh bahas usul dan tangguh tangguh sodomi II..

Related:
-Pakat Dulu Balah Kemudian..
-PR Disyor Pulau Pandikar Amin Sebagai Speaker
(Cukup baguslah begini..so, tak perlu gantung-gantung lagi...)

5 comments:

dzimba said...

salam mohon pautan blog puan http://pantusblog.blogspot.com

terima kasih

Unknown said...

read more bags replica gucci more tips here best replica bags online their website Ysl replica bags

Unknown said...

here are the findings Ysl replica bags Recommended Site replica bags next best replica designer

shepoa said...

replica bags vancouver you can try these out e5n70h8v13 replica bags in uk replica kipling bags see it here m2m72e9x96 replica bags new york his response x4l92u5y81 gucci replica handbags replica bags chicago

theetesm said...

e7o30a3p42 k6m46d6y56 j0s37s7c31 s5m94o8e37 i1k55x5m86 w2b66e1q04