Translate

Saturday, December 18, 2010

Syor TGNA Supaya Konvensyen PR mengambil ketetapan Meletakkan Islam sebagai Asas dalam perjuanganya masuk telinga kiri DSAI dan keluar telinga kanan LKS. PAS sekadar diam diam!

TGNA kata Konvensyen Pakatan Rakyat di Pulau Pinang (Penenpatan sementara Khalifah Aziz tiruan) MESTILAH memutuskan bahawa fundamental dan asas perjuangan Pakatan Rakyat mestila ISLAM. Konventian tak kata apapun.....hai..TGNA tak perasan kee?

Nampaknya, bila penegasan TGNA supaya Konvensyen Pakatan Rakyat di Pulau Pinang mengambil ketetapan bahawa ISLAM sebagai asas dan fundamental perjuangan dan pegangan PR, TIDAK langsung disentuh....tak adapun seorang pemimpin dan wakil PAS yang berani berkata bahawa TGNA disisihkan atau diremehkan DAP dan DSAI....!! Apa dah jadi dengan PAS?

Mana Mafoz, mana Salahuddin..Mana ketua Muslimah..Nash dan TGHA takpelah memang DAP tak "sinang"..

Related:
-Ambil pedoman Al Quran sepakatkan Pakatan 

2 comments:

Anonymous said...

SKRG DIA BERANI BERSUARA DI NEGERI YG DI PERINTAH OLEH KOMUNIS. TP SBLUM TU KENE LANGKAH MAYAT KING KAPAL, KIT SIYAL & SON DULU SEBLUM WALLY SLIPOR BERANI TEGAK NEGARE ISLE. DIA ADE BERANI? HUHUHU

anak x-pkr said...

PAS telah menandatangani Perjanjian Persefahaman PR 18.12.2009 bahawa penubuhan negara Islam dan perlaksanaan undang-undang Islam tidak termasuk didalam perjanjian tersebut, dan PAS sebagai parti Islam terikat dengan perjanjian itu dan tidak boleh memungkirinya. Kepimpinan ulama' dan ahli akar umbi PAS diperdaya oleh segelintir kalangan pak jangoat sendiri untuk merestui dan menandatangani Perjanjian Syaitan ini!