Translate

Saturday, December 18, 2010

Sejak Jadi TP, Kokok Azmin Berbunyi Annnwwaarr.

Kakok PRU13 Azmin sama seperti Kokok 916 DSAI.
Titanic II Milik PKR semakin menyembah dasar Laut Cina Selatan.

DSAI sudah lama berkokok berderai-derai mengenai 916. Rakyat tahu ekornya bergemomang tahi. DSAI semakin ditelan usia. 1 janjinyapun tiada yang tertunai. Namun nafsunya merampas Puterajaya semakin meluap-luap. Rakyat sudah nampak ekornya yang begelomang tahi. Manakala Titanic II Kapal mikik Pakatan Rakyat semakin karam menyusuri Titanic.

Rakyat semakin cintakan kedamaian, kemakmuran, dan mahu bersaing di persada antarabangsa dengan progresif. BUKAN meraung di jalan-jalan dan merata persisiran memekikkan "reformasi" yang sudah dibunuh sendiri oleh pemimpinnya. Parliment Malaysia diperlaku seperti "medan reformasi yang songsang". Awal-awal lagi sikap jalanan dirancang untuk diheret ke Dewan Rakyat. Sebab itulah berlaku demikan rupa sehingga DSAI, Karpal, Sivarasa dan Azmin digantung dari menghadiri sidang Dewan Rakyat.Tangguh-tangguh bahas sama seperti tangguh-tangguh Sodomi II.

Politik "main wayang" is over!. Jika Azmin terus-terusan menjadi burung tiung yang melafazkan apa saja yang keluar di mulut DSAI, Azmin akan disisihkan termasuk oleh Ahli Keluarganya.

Azmin berkokok seperi kokok DSAI. Lihatlah ekor mereka yang bergelomang tahi. Sikit-sikit soal rakyat, hak rakyat, pakatan rakyat. tetapi tiadapun kelihatan pembangunan untuk kemakmuran rakyat pada hakikat sebenar yang diperjuangkan mereka secara yang jitu dan pada hakikat sebenar. Di Pulau Pinang, Selangor, K

Pakatan Rakyat semakin goyah. Nik Aziz seolah sedang bertaubat apabila mengatakan "dasar Pakatan Rakyat mesti Islam" pada konvensyen Pakatan Rakyat.di Pulau Pinang Agaknya dia akan terus berusaha untuk menyunat @ mengkhatan DAP atau seolah-olah itu mentaubatkan akidah perjuangan PAS yang selama ini diranapkan ditundukkan oleh DAP dengan buaian lagu "puterajaya". PAS sedikit sedikit dipesong asas perjuangannya setelah tali siratul rahim PAS-DAP di ikat DSAI sekadar memenuhi impian liarnya merampas puterjaya.

Azmin, setelah digantung dari menghadiri Sidang Rakyat, terus berkokok. PRU13 konon PKR akan menegakkan kerajaan dan BN akan kalah kerana dia dan geng-gengnya serta "tuan" partinya digantung. Rakyat tak perlu terbuai dengan ungkapan ini. Ungkapan ini tidak jauh berbeza dengan kokok DSAI semasa dia bermimpi 916. Bunyi kokoknya berderai-derai. Ekor tetap bergelomang tahi. Tanpa mereka sedari, Titanic II milik PKR semakin menyembah dasar Laut Cina Selatan.

2 comments:

anak x-pkr said...

Dalam ucapannya Ibrahim Ali telah menyelarkan tindak tanduk Anwar yang terlalu takut mendepani perbicaraan kes liwatnya, terlalu takut sehinggakan "memaksa" peguambela sentiasa menuntut agar ianya ditangguh...

Menurut kata Ibrahim Ali, " kalau Anwar ni mati..., bila datangnya kedua dua malaikat Munkar Nakir mahu menyoal, kita khuatir Anwar akan MINTAK TANGGUH..."

Anonymous said...

KIT SIANG PERGUNA ANUWAR..ANUWAR PERGUNA WALLY SLIPOR..WALLY SLIPOR PLAK PERGUNAKAN PENYOKONG2 DIA. TOK GARU MASTERMIND YG MENYESATKAN PUAK2 DIA SENDIRI..TEORI DOMINO DAH TERSERLAH HEHEH