Translate

Saturday, December 18, 2010

PKR lihatlah: Zaid Ibrahim sudah, Jeffry Kitingan @ Bomoh Politik Sabah pun sudah. Rakyat Sudah Pasti.


 Zaid si Anak Melayu Juga dan Dr Jeffery Kitingan bomoh politik pakar membuat ramuan
Bila Zaid Ibrahim meninggalkan UMNO dan menyertai PKR, setinggi gunung Everest sanjungan dan pujian terhadap beliau dicurahkan DSAI dan PR terutama pemimpin DAP yang mendambakan pemimpin Melayu yang "DAP regulated" serta Melayu yang mengiakan semua ideologi DAP. Bila Zaid meninggalkan PKR dan Pakatan Rakyat (di mana Zaid sebagai pengerusi penajanya), sepatutnya "Gunung Everest runtuh menimpa PKR!!".

Selepas PRK Parliment Batu Sapi, SL pernah mengatakan bahawa Dr. Jeffrey meninggalkan PKR.  Sahabat SL yang rapat dengan DR J ini kata Jeffrey sudah muak dengan gelagat dan sikap autocratic DSAI yang TIDAK MENDENGAR suara dan rintihan ahli dan kepimpinan Bahagian dan Negeri. Kemudia Dr. menyatakan secara terbuka dengan rakan-rakannya bahawa dia meninggalkan PKR. Kenapa DSAI tak percaya kee? Bukankah Jeffrey sudah membakar jambatan dengan DSAI dan PKR? DSAI tak faham lagi kee?

Kini Jeffrey, sibomoh politik Sabah, ada ramuan baru. Nama ramuannya ialah Barisan Bersatu Borneo (UBF). Namun, jampi serapahnya masih takok lama-Borneonisation. PKR belum ditalak Jeffrey tetapi kebiasaanya amalan bomoh politik Sabah ini ialah cerai fasakh-nak pecat pecatlah!!.

Semakin terserlahlah pekung PKR. Setelah ramai pemimpinnya meninggalkan parti itu, termasuklah bekas team Peguambela DSAI dalam Sodomi I, YB Zulkifli Nordin-Tabik YB- dan Zaid Ibrahim yang terkini di Tanah Semenanjung dan termutakhir Datuk Dr. Jeffrey Kitingan ,dari Sabah, dengan jampi serapah Borneonisation!.  Alahai..Dr. J hanya "sinang" semasa dalam PBS-Parti Bersatu Sabah. Selainnya, AKAR, PBRS, PKR, BEBAS, Parti Cinta Sabah...Dr. J dilanda gelisah dan gundah gulana.

Hi..Christina Liew nak ke mana lagi..U bukan anak Anwar?

Agaknya berapa ramai lagi yang akan meninggalkan Parti Anak Beranak itu? Atau mungkinkan PKR ditukar namanya dengan PAB-Parti Anak Beranak!?. SL nak tunggu KS menarik diri dari menjadi Ketua Penguambela bagi kes Sodomi II...... Hukum Logiknya dia pernah menuduh DSAI mengamal "benda tu" takkan dia nak defend lak...!

Siuman kee Azmin kate PR ambil alih Puterajaya selepas PRU13?

Brader-brade dan sister-sister dalam PKR tu..ironlah pakain siap sedia. Tinggalkan parti anak beranak yu.....PKR tu dan kena LIWAT!

RELATED:
Lagi akan meninggalkan PKR...: Chegubard Dan Jonah Bakal Joint Parti Kita...

1 comment:

anak x-pkr said...

Tinjauan pendapat terbaru oleh Universiti Malaya mendapati 43 peratus daripada penduduk di beberapa kawasan yang dikatakan sebagai kubu kuat PKR di Lembah Klang tidak akan mengundi parti itu dalam pilihan raya umum akan datang.

Ha ha ha a...hancurlah PKR