Translate

Tuesday, December 21, 2010

Gerhana

 Hampir tiap hari nak ajak pilihanraya. Tapi Gerhana PKR kini tak nampak senarai calon PRK Tenang. Sampai kini PR tak tahu sapa nak calon. PAS memang nak..tapi DAP nak juga...PKR Pun nak juga..Letaklah Chua Jui Ming. Baru dia tahu tinggi rendahnya langit..
"Pengikut PAS kini sudah mula hilang keyakinan terhadap pemimpin PKR itu dan saya rasa jika PAS terus bersama PKR, lebih ramai pemimpin sama ada dalam PAS atau PKR akan berundur kerana telah sedar perkara sebenar.

"Lihat sahaja dalam PKR sudah ramai pemimpin mereka terutama kalangan Anggota Parlimen telah keluar parti dan keadaan ini akan menyaksikan lebih ramai lagi yang akan keluar parti,". -klik di sini
Pengikut dan para pesimpati PKR sudah lama menyedari PKR memang parti yang "gerhana". Mereka minta PKR janganlah jadi parti "self destruct".....Inilah pertandanya bahawa PKR sedang begelut sekadar untuk terapung dalam dunia politik Malaysia.

PKR memang disedari oleh pemimpin PKR sendiri bahawa PKR sudah gerhana sejak 916 terbukti satu pembohongan politik terbesar dalam abad ini yang tiada tolok bandingnya.

DAP sudah lama mengintai kelemahan PKR..dsai tak layak dilantik sebagai ketua pembangkang dalam parliment Malaysia. Tapi kerana memperkuda dsai sesuatu yang menguntungkan DAP, maka apalah kelebihan menjadi ketua pembangkang jika tidak dapat mempergunakan kerusi itu untuk kelebihan. Tong..tong...Now selepas kuasa asing sudah menyedari dsai sudah tidak reliable..malap dan gerhana pengaruh, DAP mula mengintai kerusi itu.

Tidak gerhana kee PKR..?. Pemimpin PKR sudah tiada yang berkalrisma besar selepas dsai...tapi dsai dah tua...Gerhanalah PKR.

Melihat kepada barisan kepimpinan PKR dan hubungan Pakatan Rakyat, walaupun selepas konvensyen Pakatan di Kepala Batas, kesatuan dan kepaduan sebenar Pakatan Rakyat semakin jelas hampir tidak wujud...Gerhana.

dsai sepatutnya sudah lama direhatkan..gerhana.

RELATED:
DAH GERHANA..BUAT YANG INI PULA: -ANWAR ARAH MALAYSIAKINI SERANG HINDRAF.

2 comments:

Senjaliza said...

KOMEN PAKATAN RAKYAT...'If HRP is confident of support then go ahead and stand as independents. Why ask Pakatan to make way for them?'

Jelas memperkecil HRP...Ini bermakna HRP bole jalanlahhhh..kata PR.

Gerakan Timur said...

Salam Ziarah,

Mohon link dari blog senjaliza ke blog GT:

http://gerakantimur.blogspot.com

GT dah link n follow blog srikandi!

Salam Perjuangan Alif Ba Ta dari GErakan Timur!!!