Translate

Tuesday, December 28, 2010

PEMIMPIN SENJA: BILA YANG BERJUANG DENGANNYA MUAK

 Pemimpin senja: Bakal dimamah malam...
Berjuang bersama dsai. Kini muak dengan perangai dan tindakan dsai..

Rata-rata yang meninggalkan Parti KeADILan Rakyat mengatakan bahawa mereka MUAL DENGAN PERANGAI dsai. Mereka yang pernah berjuang dengan dsai kini MUAK dengan DSAI. Malah mereka yang sednag berjuang dengan dsaipun masih muak membuak-buak dengan dsai namun belum memuntahkan lahar kemuakan mereka. Karpal Singh sendiri pernah memuntahkan muaknya dengan dsai sehingga pada satu ketika meminta supaya dsai  digantikan dan bertaubat kenana telah banyak melakukan kemusnahan kepada Pakatan Rakyat...DS Zaharin, YB. Zul, Dr. Jeffrey Kitingan, Awang Ahmadsah...terlalu ramai untuk disenaraikan...rata-rata mengatakan bahawa mereka muak dengan sikap dan cara kepimpinan dsai.

Lihatlah keratan akhbar dari BH 27 Disember ini..Semua mereka mengatakan "KERANA MUAK DENGAN PERANGAI DAN TINDAKAN KETUA UMUM PKR @ dsai" yang bejuang demi kepentingan peribadi...SL dah cukup menduga bahawa dsai adalah pemimpin senja nan merah, dsai kian malap bak mentari kian terbenam......Ke Puterajaya..bolehlah datang nanti ..pakai wheelchair..

RELATED:
-Anwar DiTempelak Lagi : Amal Kronisme & 'Pecah dan perintah' ! 
-Gobala: Anwar Pilih Kekasihnya Azmin Ali.
-Wee Choo Keong Sifatkan Karpal Anggota Parlimen 'Flip-flop' 

2 comments:

Senjaliza said...

"Gobalakrishnan, ahli parlimen Padang Serai, hari ini menuntut supaya Anwar dikenakan tindakan disiplin kerana didakwa telah menutup sebuah kuil di Bukit Gasing, Petaling Jaya".

Ini sudah kes "nyayah"...inayah...Kuku Besi ke dsai ini?

anak x-pkr said...

"Karpal berkata beliau telah dikunjungi pemandu Anwar bernama Azizan Abu Bakar dan beberapa yang lain mengenai dakwaan liwat terhadap Anwar," katanya.

Wee berkata beliau juga pernah membangkitkan di Parlimen bahawa pada 1997 Karpal menyatakan mempunyai bukti mengenai penglibatan Anwar dalam kegiatan liwat pada satu ceramah DAP di Hotel Federal.