Translate

Saturday, December 25, 2010

SUDAH DI DUGA. KAPAL TITANIC PKR AKAN MENYEMBAH DASAR LAUT CINA SELATAN.

Titanic PKR: Bukan sekadar Self destruct tetapi tenggelam kerana nahkodanya yang "ganas".
Bekas Timbalan Pengerusi PKR Sabah Keluar Parti

Bekas Timbalan Pengerusi Parti Keadilan Rakyat (PKR) Sabah, Awang Ahmad Sah Awang Sahari, pada Selasa mengumumkan keputusannya untuk keluar daripada parti itu yang didakwanya tidak mengamalkan demokrasi. Awang Ahmad Sah, 51, berkata beliau sudah bosan dengan masalah dalaman parti itu yang tidak sepatutnya berlaku jika kepimpinan PKR mendengar keluhan rakyat. "PKR bukannya satu platform yang baik untuk memperjuangkan hak penduduk Sabah,"- Awang Ahmadsah.  Turut mengumumkan keputusan untuk keluar PKR ialah bekas ketua cabang Beaufort Lajim Yusof. -di sini
Ketakutan Pakatan Rakyat  terhadap lambang 1malaysia sudah jelas mempercepatkan lagi tenggelamnya kapal titanik PKR buatan Pakatan Rakyat. Ronnie Lieu (RL) yang mengatakan lambang 1Malaysia adalah "lambang politik" menunjukkan Ronnie Lieu gagal melihat dirinya.

Pemimpin yang gagal melihat dirinya PASTI gagal melihat aspirasi rakyat. RL adalah antara pemimpin "excess barrages" Pakatan Rakyat. Gerak politik RL sering membunuh partinya dan Pakatan Rakyat.  Dia sudah menghala ke pemimpin Anti Rakyat bila kedai-kedai berpelakat 1Malaysia di arahnya membuka logo 1Malaysia. Kenapa selangor ini RL seorang yang punya kee?

Kita fahamlah dsai amat "menggeruni" DS Najib Tun Razak. dsai pernah mengatakan bahawa Najib adalah satu-satunya pemimpin yang beliau kagumi dan geruni sebab Najib itu pintar dan bijak orangnya. dsaipun anti 1Malaysia.

Semakin pemimpin PR anti 1Malaysia, semakin rakyat 1Malaysia gembira dengan tenggelamnya Titanic PKR dan Pakatan Rakyat.

Ke mana perginya slogan "Malaysian Malaysia" rekaan DAP buat Pakatan Rakyat?

RELATED:
-Kerajaan Selangor Gentar Populariti 1Malaysia:
-PKR SABAK BERNAM GELAR BADRUL AMIN BAPAK SETAN !! (Ombak semakin besar...arus semakin deras...tenggelam..tenggelam lagi..) 

4 comments:

Anonymous said...

lu tgk link kat bawah ni
perkasa tibai sultan kelantan ke ?
http://thekelantanoutsider.blogspot.com

Wake UP! said...

Dah jadi Middle Malaysia yang intipatinya sama jugak, iaitu komunisme.

Bahtera Merdeka said...

Salam Tuan,
Mohon link ke blog tuan.
Teruskan perjuangan.
TQ

Anonymous said...

BIARKAN! BIARKAN SI LUNCAI TENGGELAM DGN PENCACAI2NYE. KANG DPT LE MASUK SYURGA WALI SLIPOR KEHKEHKEH