Translate

Saturday, August 8, 2009

ADAT PEMUDA DAP dan BAHASA WARISAN IBUNDANYA!!!!

BERIKUT ADALAH SUNTINGAN DARI kenyataan Ketua Pemuda Kebangsaan Parti DAP Loke Siew Fook (gambar), merangkap MP Rasah yang disiarkan di http://sjsandteam.wordpress.com/ . Dia ( St! Loke Siew Fook) mengutuk keras Dr. Mohd. Ridhuan Tee Abdullah, Pengerusi Malaysian Chinese Muslim Associattion (MACMA). Beliau (LOKE SIEW) juga seolah-olah mengsyorkan supaya semua muda remaja DAP "bebas sex dan bebas memiliki "anak haram"!!!
.
Inilah Gambar Loke Siew Fook: Budaya DAP, kalo tak maki hamun bukan budaya DAP!!!. Bahasa itu bahasa yang diwarisi dari Nenek Moyangnya. Semua pakai bahasa "GENGSTER". Kalo Tempat Saya Fook Lo Siew itu rumah mayat.
.
Bahasa yang digunakan adalah BAHASA YANG DIWARISINYA turun temurun!!! dan diluluskan oleh "Syarikat Penggredan LKS" yang diiktiraf oleh DAP dan gengster antarabangsa!!!

1. "...........Who is this bastard of a Mohd. Ridhuan"
(siapa anak haram Mohd. Ridhuan ini);
2. "What sort of fucking Dr. r u"
(Dr pu... apa awak ni);
3. "Has everything be reduced to your fucking religion (iaitu Islam)"(Apakah semua mesti menurut agama (iaitu Islam) pu... awak itu);
4. "R your parents still alive mohd ? If they r not, their bones must be rattling in their graves,if they r they must be hiding in shame to know that a son they brought into the world is now considered a bastard by every non muslim n also by real muslims"
(Apakah ibubapa kamu masih hidup Muhammad? Kalau sudah mati, sudah tentu tulang mereka berantakan didalam kubor, kalau masih hidup, tentu mereka bersembunyi dengan penuh malu yang anak lelaki yang mereka lahirkan dianggap anak haram oleh setiap bukan Islam dan Muslim);
5. "They would be happier now if they had flushed u down the toilet when u were born".
(Sudah tentu mereka (iaitu ibubapa Dr. Ridhuan) akan bergembira kini jika mereka mengepam awak (Dr. Ridhuan) ke dalam lubang tandas semasa dilahirkan);
6. "U have tainted your family with your stupidity for monetary gain. Your conversion was not through conviction, it was with an ulterior motive".
(Awak telah mencemar nama keluarga awak kerana kebodohan mendapatkan habuan duniawi. Kemasukan awak kepada Islam bukan kerana keyakinan, tetapi kerana niat tidak baik);

7. "As for your children they won’t be carrying your name. They will be ahmad bin abdullah or something akin to that. 2 generations down they will be saying “I don’t know who the fuck my grandfather is. He was an arsehole who brought shame to the family”. They will be like bastards who can’t trace a family history".
.
(Bagi anak-anak awak pula, mereka tidak akan mewarisi nama awak. Mereka akan menjadi ahmad bin abdullah atau yang sewaktu dengannya. Dua generasi lepas itu mereka akan berkata, "saya tidak tahu siapa pu... datuk saya. Beliau adalah pu... yang telah memalukan keluarga". Mereka akan menjadi saperti anak haram yang tidak dapat mengesan salasilah keluarga mereka).
.
8. "If u can be the president of the chinese muslim association I shudder to think what the other chinese muslims r like………? Thieves, robbers, criminals or some other unsavoury characters".
(Kalau awak (Dr. Ridhuan) boleh menjadi presiden Persatuan Muslim Cina, saya tidak tahu apa jenis cina muslim yang ada......?Pencuri, perompak, penjenayah atau penyangak). ................"
.
Barangkali, bila Lim Kit Siang baca tulisan itu, dia pasti senang hati. Dia akan cop "DILULUSKAN OLEH LKS. Macam produk Malaysia "diluluskan oleh "Sirim" atau Sabun diluluskan oleh "lever Brother". Happy Reading UNCLE KIT!!! COZ DIA ANAK DIDIK UNCLE KIT!!!

7 comments:

Arif Omar said...

JAHANAM DIA NI. DAN PENAKUT SERTA PELACUR POLITIK. INILAH POLITIK PELACUR CINA INI.

bro.matt said...

ORANG CINA KALAU TAK MAKI MEMUKI BUKAN ORANG CINA, KALAU TIDAK TIPU MENIPU BUKAN ORANG CINA,KALAU TAK MAKAM BENDA HARAM JADAH DAN BUAT KERJA HARAM BUKANNYA ORANG CINA.
orang cina baba nyonya mungkin baik kot!!!kerana mereka tahu adat resam melayu.
Semuga Ustaz Dr Ridhuan bersabar dengan dugaan Ilahi ini..

Anonymous said...

SLM SL..PAS SIANG2 DH KENA GAM MULUT. PKR SEMAKIN MENYERLAHKAN 'KEGAMPANGAN'NYA. TAK HAIRAN DAP SEMAKIN BERMAHARAJALELA

Senjaliza said...

Terimaksih Sdr. Arif, Bro Mat, dan Sdr. Jeffry. Kepimpinan DAP kini berusaha merobohkan harmoni , muhibbah dan jambatan perpaduan yang telah kita bina sekian lama. Mereka membawa politik perkauman dan menyentuh isu-isu sensetif, sekaligus merosakkan norma-norma peradaban negara. Mereka yang begini hanya menang buat sementara.

Jumpa lagi dan moga sihat selalu semuanya. Wassalam. Liza.

Senjaliza said...

MANA, KEMANA, BAGAIMAN orang pas. sANGGUPKAN KITA BERDIAM DIRI SEDANG UGAMA KITA DI CACI. Nasib baik ini Malaysia. Kalo Indonesia, Paakistan, Iran dsb. tak terbayang apa akan jadi pada "PENCABUL" dan "MULUT CELUPAR DAN BIADAP INI".

SABAHKITA said...

''Sampai hari ini, Ketua Staf Pejabat Ketua Menteri Pulau Pinang, Jeff Ooi tidak memohon maaf walaupun telah menarik balik kenyataannya yang menyamakan Jemaah Islam Malaysia (JIM) sebagai ekstremis agama.

''Adakah beliau ini seorang yang jahil tentang Islam atau sengaja mahu menguji kesabaran umat Islam termasuk ahli Pas, tak kan kita hendak biar dan tengok sahaja perkara seperti itu berlaku," ujarnya.

Mohamed Hafiz turut menyifatkan Ooi seorang yang biadap, keras kepala dan sering menimbulkan kontroversi dengan umat Islam.

eXception said...

Siew Fuck ni mmg celaka, mmg nak cari penyakit...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan