Translate

Monday, November 16, 2009

Anwar isytihar perang pertahan S'gor


Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mengisytiharkan perang terhadap Presiden Umno

Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mengisytiharkan perang terhadap Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak yang bercita-cita untuk merampas Selangor daripada Pakatan Rakyat. "Serangan daripada pusat, Perdana Menteri (Datuk Seri Najib Tun Razak) kata nak rampas, walau tidak secara langsung tapi maksudnya begitu. Najib bukan saingan kepada menteri besar, Tan Sri Khalid Ibrahim.. "Sekarang silakan Najib. Masuk sahaja dan sentuh Selangor, kita bertempur habis habis-n," katanya....Selanjut

Rasanya siapapun jadi PM dalam kerajaan BN pasti DSAI akan tentang  dan serang habis-habisan. Dulu dia serang Pak Lah. Najib, semasa jadi TPM juga dia serang habis-habisan sebab Najib bakal jadi PM. Apa pasal,  jawatan PM itu milik peribadi dia kee?.

6 comments:

pencinta kebenaran said...

apa si mangkuk ayun ni merapu? mabuk todi kot..yg dolu dia ajak org seberang parti tu cam ne? kan ni sama jek cuma PR yg lompat ke BN...apa ni dei??

Taminsari said...

Salam..

Sebenarnya Anwar sudah takut dengan bayang-bayangnya sendiri. Orang kanan beliau Azmin & wife dalam bahaya. Mungkin dalam fikiran Anwar tidak mahu pisang berbuah 2 kali seperti apa yang sudah berlaku di Perak dimana itu adalah kesalahannya sendiri yang mengajar DUN untuk melompat parti! Dan sekarang Anwar sudah terbayang akan kehilangan Selangor pula bermula dengan YB Badrul yang mengistihar keluar dari PKR baru-baru ini. PKR akan lenyap sedikit demi sedikit dari politik tanahair. InsyaAllah..

Salam perjuangan..

lagenda said...

Salam Ziarah.......

Nampaknya Anwar semakin gelabah.Dia taku BN akan kembali berkuasa di Selangor sebab itu dia melancarkan perang terhadap BN.Kepada BN tidak usah takut kepada Bang Anwar kita ni teruskan segala agenda untuk menawan bukan sahaja Selangor tetapi negeri-negeri yang dikuasai oleh Pakatan Rakyat.

Anonymous said...

Anwar nie buat gimik je.... dia nak cover cerita kes bontotnya dengan saiful...

so.. isytihar nak perang dengan PM.. dia pun geram jugak dengan PM sebab segala fitnahnya terhadap PM tak laku...

anwar ni agaknya giler meroyan.. mungkin dah lama tak membontot.

KUDA BERHIAS said...

Pak Nuar kalo mengamuk itu keje dia. Dia pakar penyusun kata-kata yang bole membuat rakyat marahein memotong kepala tak tentu pasal. Dari dulu hingga kini dia tetapi ancam sesiapa jadi PM. Tan Sri Muhyidin pun dia dah attack. Tapi kejap ada kejap takde. I nampak dia mesra pula dgn TS. Muhyiddin masa jamuan Hari Raya di Parliment Malaysia. Apakah kita para marahein masih terus diperalat dan diperbodohkan Pak Nuar ini.

DSAI kecewa kee kerana Pak Najib tak terima tawarannya semasa dia berkali-kali menemui Pak PM itu...?

Anak X-PKR said...

Cukuplah serangan peribadi itu Dato Seri!. Ia hanya kelihatan sebagai aksi rakus kuasa. Berilah keutamaan kepada program pembangunan insan Malaysia yang dahagakan kemakmuran dan perpaduan. Kita sudah muak dengan serangan peribadi. Jika suara kita tidak didengar, kita juga bisa “teriak” dan kita semua “bisa” menghukum. Menyerang peribadi itu satu gagasan yang hodoh.