Translate

Monday, May 3, 2010

MENANG MENANG: PR-Patut Rehat.


NAJIB menikmati minuman kopi bersama (dari kiri) Presiden Parti Bersatu Rakyat Sarawak (SUPP) yang juga Timbalan Ketua Menteri, Tan Sri Dr George Chan Hong Nam; Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi; calon BN pilihan raya kecil Parlimen Sibu, Robert Lau Hui Yew; Ketua Menteri Sarawak, Tan Sri Abdul Taib Mahmud; Pengerusi SUPP Bahagian Sibu yang juga Menteri Alam Sekitar dan Kesihatan Awam negeri, Datuk Seri Wong Soon Koh; Adun Pelawan, Vincent Goh; dan Menteri Sumber Asli dan Alam Sekitar, Datuk Seri Dr Douglas Unggah Embas ketika melawat Bazar Sungai Merah, di Sibu, semalam.

Menang menang yang dilaungkan di Sibu, Sarawak adalah pertanda bahawa BN kembali menapak dalam hati dan sanubari rakyat Malaysia. Pakatan Rakyat nampaknya semakin Tenat dan Penat. "Pakatan Rakyat, Berehatlah sebelum direhatkan.". Hulu Selangor akan berulang di Sibu..Berehatlah...PR..Kuda tunggangan untuk jadi PM semakin tenat dan penat...PR Patut Rehar atau direhatkan!

4 comments:

YANG GAMBI said...

Salam SL, betul sangat tu......pakatan pembangkang ni bukan sekadar rehat, bubar saja.....

Kawan nak tenguk sangat pemimpin-pemimpin PAS berkempen kat Sibu, nak tahu apa mereka cakap dgn puak2 Cina DAP pasal pengwujudan sebuah negara Islam tulen di Malaysia....kalau berani lah....

CINTA DUNIA said...

Sdr Liza,
Biarlah kita tunggu dan lihat siapakah yang sebenarnya bakal akan bungkus...Di Hulu Selangor,BN begitu yakin dengan bongkak menyatakan keyakinan kunun akan menang besar sekurang-kurang dengan majoriti 6000 undi tapi rupanya 1725 saja..malah kalau mengikut perkiraan undi setiap DUN, dua DUN dimenangi PKR...apakah benda ni, sdr.LIZa dan Bn syok sendiri...

PAShamPAS said...

Kita minum dulu......

Kerja kat Sibu dah senang, Pakatan Rosak tak payah hantar calon, buat mengabeh boreh jo.... kah.. kah.. kah..

Jutawan said...

Datu Sulaiman,

Tak kira lah menang dgn 1 undi pun masih menang jugak!! Terimalah kekalahan dgn hati yang terbuka... Kalau kalah dgn kekurangan 1 undi pun dikira kalah jugak. Terimalah kekalahan dgn penuh kesedaran. Jangan jadi sour grape pulak or in denial stage!!