Translate

Sunday, August 15, 2010

Pelanjutan Tempoh Khidmat IGP, KIT SIANG biar betul!

“Malaysia mempunyai 100,000 anggota polis dan sukar dipercayai dari kelompok berkenaan tidak ada seorangpun yang mempunyai ciri-ciri kepimpinan sehingga Perdana Menteri tidak dapat memilih seorang daripada 100 pegawai teratas...untuk layak dijadikan sebagai IGP baru,” katanya lagi.
JIKA BEGINILAH sebenarnya idea dari kepala otak Kit Siang, kenapa pula LKS dan KS, yang sudah menerima tittle OKU, TIDAK LKS syorkan untuk diganti?  Memang dasar DAP kee hanya pandai jaga tepi kain orang lain. Pulau Pinang apa hal..Kerajaan Zalim, kuku besi di situ napa LKS TAK suruh resign jer CM Zalim tuu?

Minat sangaT ker LKS dengan OKU yang ditolak dengan kerita sorong? Atau LKS seram tengok wajah IGP, Tan Sri Musa Hassan yang semakin gagah?

1Malaysia sudah menenggelamkan Malaysian Malaysia..Ini yang LKS dok geram nie..DSAI dan TGNA pula semakin tua dan pengaruh semakin pudar...LKS semakin gelisah...Tanpa DSAI tanpa TGNA, Pakatan Rakyat M>>U>>>S>>>N>>>A>>>H>>>

2 comments:

Anonymous said...

puan....
kuman diseberang nampak jelas, bangkai gajah depan mata ditutup pintu hati dan mata utk melihatnya.
setuju dgn tulisan puan. LKS dan KS tu patut dibersarakn dan letak le jawatan AP dan juga ADUN tu. berani ke mereka buat? podahhh dasar gila jawatan nk ngata org lain.

udanggalah said...

Salam...Betul tu PR sebenornya dah ketar lutut bila I Malaysia.gagasan PM semakin dekat dihati rakyat..cuma UMNO dan komponen BN lainnya perlu kerja keras kerana masih banyak lompang yang perlu ditimbus....