Translate

Friday, October 22, 2010

SEMEJA TAPI TAK SEKATA DAN LAIN SELERA..NIAT LAGI TERUK

Semeja tapi tak sekata....terpaksa sengketa..kamu mahu sayapun mahu...

Pakatan rakyat mahu 1 lawan 1 sebab PR mahu jadi boss. Mereka (PR) mahu mereka yang menentukan segala-gala. Siapa yang dipertandingkan, PR mahu supaya keputusan di tangan mereka. Ke hulu ke hilir PKR sebagai kumpulan yang lantang dalam PR mahu dan mewar-warkan bahawa SATU LAWAN SATU dalam PRU13...baru PRK Batu Sapi sudah tidak boleh di atur..Nak bernafsu atur PRU13...Telalak sana terlalak sini mengatakan PRU13 SATU LAWAN SATU...NOW lihatlah sendiri, PRK Parliment Batu Sapi, Sandakan Sabah mereka yang menggelar diri pembangkang sudah berlawanan antara mereka sesama sendiri...lihat di sini

Apakah ini yang disebut pembangkang yang solid bila sesama pembangkang mahu melepaskan pucuk masing-masing. YTL yang terkenal dengan slogan "lawan tetap lawan sudah TIDAK BISA BERPALING kerana AWAL-AWAL LAGI telah mengumumkan akan bertanding PRK Batu Sapi..Kalo SAPP tidak bertanding itu sudah menunjukkan YTL tiba-tiba KECUT dan tidak boleh dipegang cakapnya..

PKR yang merasakan dia adalah BOSS Pembangkang di Sabah tetap mahu mempertahkan statusnya sebagai BOSS Pembangkang walaupun tiada yang mnengiktirafnya sebagai BOSS pembangkang..PKR mesti mau tanding...

Lihatlah bertapa "nafsu politik" tidak akan pernah berubah menjadi "selera rakyat"...Namun rakyat dan perkataan rakyat tetap juga disalaguna..

Jangan Hairan jika rundingan SAPP-Pakatan Rakyat gagal. Rundingan dalaman PKR sendiripun selalu gagal..Oleh itu jika ianya, rundingan "para pembangkang" bertukar menjadi rundingan yang BERJAYA maka PERLU HAIRANLAH KITA....

5 comments:

Anak X-PKR said...

timbalan presiden SAPP, Datuk Eric Majimbun, berkata majlis tertinggi parti itu telah membuat keputusan untuk bertanding di Batu Sapi dan keputusan itu tidak mungkin diubah.

"SAPP adalah parti tempatan. Jika kami tidak bertanding di Sabah, di manakah lagi kami dapat bertanding," katanya

Anwar bin Ibrahim pula mendesak supaya SAPP beri laluan kepada PKR...Sampai bila-bilapun Anwar tetap minta lain-lain parti supaya beri laluan kepada PKR..sedangkan PKR berantakan di dalam esp PKR Sabah..

Aziz said...

Dalam Gambar Thamrin-Jeffrey berbincang..Dalam PKR Mereka bercakaran..HIPOKRIT BESAR

Anonymous said...

Kalau tawaran DSAI tinggi melebehi gunung kinabalu, mungkin Yong akan pura-pura garu kepalanya hampir gundul tu... lepas tu, cakap itu belum cukup untuk bajet SAPP hadapi PRU Ke-13 nanti. Agak-agak...berapa ya yang akan dibayar pada SAPP untuk mereka tarik diri??
Keadilan Sabah... nak bertanding dengan meletakkan calon import di Batu Sapi, apa ke hal nya?? Kenapa dengan Tamrin, Hassnar...orang ni tiada biji ke nak bertanding, atau mereka ni hanyalah tin kosong.. bunyi berdengung tapi isi tarakkkk!!!

meathi said...

read the full info here click for info website link see here visit our website this

pheyto said...

article great post to read straight from the source this page Discover More Here you could look here