Translate

Friday, December 17, 2010

Alahai Azmin-Katalah apa saja dengan link ini. Perjuangan Azmin semakin jauh tersasar.

Lain hulu lain parang, kawan dulu sekarang perang!

Dulu Azmin berbaik dengan Tan Sri Pandikar Amin Haji Mulia, Speaker Dewan Rakyat. Tapi kerana Anwar digantung oleh Parliment Malaysia selama enam bulan bersama rakan pembangkang yang lain, maka Azmin melenting!. NOW baca berikut: Dari blog UMMI Hafilda.

Memang ramai yang sudah awal-awal lagi menduga bahawa Pembangkang akan melakukan sesuatu dalam Dewan Rakyat kerana akan ada usul membawa DSAI ke JK Tatatertib Parliment.....Kalo tidak dari mana plakad yang begitu banyak sempena hari malang sidang parliment itu.
SL lebih yakin bahawa itu memperlihatkan kepada rakyat wajah dan "tanduk @ pekung" sebenar pembangkang walaupun tindakan menggantung mereka dibuat pada penghujung sidang parliment bagi tahun 2010.

Ianya hanya akan jadi modal tak produktif pembangkang yang sememangnya hanya mencari helah. Ianya hanya laku kepada "among" penyokong kental pembangkang. Rakyat semakin ragu terhadap keupayaan membangkang. Nawaitu mereka semakin tersasar JAUH dari ASPIRASI NASIONAL"

1 comment:

Anonymous said...

Saudari, mari kita 'sokong' cadangan PKR mengambil tindakan saman ke atas Yang Dipertua Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia. Biar rakyat tahu sape yg di pihak benar, dan sape yg di pihak x berkata benar.

Biar di mahkamah nnt terbongkar suma dakwaan berok2 parlimen PR kononnya anuaww langsung x diberi peluang utk berikan bukti atas dakwaan fitnahnye tuh.

Ayuh saudari, kita sokong beramai2, semoga kes saman tuh nanti dijalankan dengan segera tanpa ade siri penangguhan dr pihak speaker mahupun dari pihak ANUAAWW nnt.