Translate

Tuesday, March 22, 2011

DSAI Buat Polis Report. KenapaTak Heret Dato T ke Mahkamah?.

Tak Sebuncit perut Pelakon....Dah sukat kee?

DSAI telahpun membuat laporan polis mengenai video sex yang mengaitkan dirinya. Malangnya ramai  pula yang dikatakan dan dituduh DSAI terlibat dalam pembikinan filem tersebut untuk cemar dirinya. Dato T adalah individu yang memain peranan utama mewar-warkan video XXX ini sehingga dibawa ke pengetahuan media supaya ianya MELETOP!. Kenapa tak summon Dato T? Takut ape?

Kenapa setakat ini DSAI ataupun pengikutnya belum menyaman Dato T? Dari pernyataan Dato T, dia seakan orang kepercayaan DSAI yang diarahnya mencari "Jam". yang konon terlupa  dan tertinggal semasa melakukan "agedan" tetapi lain pula yang ditemui. Terrrrrjumpa pula video lucah. Apakah Dato T berpaling tadah? atau diarah membuat-buat perkara bagi modal pilihanraya yang semakin kehabisan @ kering?

Kenapa DSAI tak heret Dato T ke Mahkamah?.. Nak tau juga apa rupa bentuk laporan DSAI ini!

Sehingga kini, kita pun tertanya-tanya; Kenapa DSAI masih tidak berani mengheret Nallakarupan dan Umi Hafildah ke mahkamah!

3 comments:

Ajin b. Gagah said...

Salam Senjaliza

Menurut berita hari ini,Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim datang ke Ibu Pejabat Polis Dang Wangi bersama-sama ratusan penyokong untuk membuat laporan polis bersabit kandungan video seks yang dikatakan mirip wajahnya!

Turu hadir memberi sokongan ialah Presiden PKR Dr Wan Azizah Wan Ismail dan pimpinan Pakatan Rakyat!

Penyokong Anwar dikatakan berkumpul sejak jam 9 pagi tadi di hadapn pintu masuk sebuah kompleks membeli belah di Jalan Tuanku Abdul Rahman sambil membawa sepanduk mengecam tindakan biadap Umno yang menyiarkan klip video berkenaan semalam di Carcosa Seri Negara.

Tontonan video:http://www.youtube.com/watch?v=4Ykg1lV1A_s&feature=player_embedded

Senjaliza said...

Terima Kasih Solymone.

Kena tunggu kepastian setelah video itu diteliti...Whatever it is still tarnish DSAI image..

Senjaliza said...

Belum apa-apa DSAI sudah tuduh UMNO...mcm kena engineer jer tu tuan engineer.

Datu T kena bediri teguh dengan lapuran ini.