Translate

Thursday, March 31, 2011

PRU SARAWAK..Lagi bukti ANWAR dan PKR ditolak di Sarawak

DULU
Harapan rakyat di seluruh Malaysia khususnya di Sarawak kepada Jawah Gerang adalah sangat tinggi. Kepada jentera petugas, ayuh perkemas dan tingkatkanlah usaha demi menggarap agenda perubahan!-ANWAR IBRAHIM DI SINI

KINI
JAWAH JERANG MENYOKONG CALON BN.
DULU Calon PKR di Batang Ai, KINI menyokong calon BN. di sini
Dulu, Haji Hadi Awang (PAS) kata penduduk Batang Ai Tak Reti Pakai, Pakai Cawat. PAS emenghina penduduk asli, orang asal Sarawak...

DSAI pernah dengan bangganya mengumumkan calon PKR di PRK Batang Ai. di sini. KINI bekas calon PKR itu menyokong Calon Barisan Nasional. Memang telah ramai pemimpin PKR yang sudah memahami dan mengetahui kepimpinan PKR dri luar dan dalam. Mereka telah meninggalkan PKR setelah mendapati PKR TIDAK mempunyai matlamat dan objektif yang kukuh untuk kemakmuran nasional. Mereka tinggalkan PKR..di sini

JIKA MEREKA YANG PERNAH BERJUANG DALAM PKR SEBAGAI PEMIMPIN telah merasai bertapa pahitnya berada dalam PKR, bertapa PKR tidak mempunyai Agenda Nasional dan bertapa PKR itu hanyalah sebagai Batu loncatan Anwar untuk membalas dendam, merampas kuasa ke puterajaya dan memperdagangkan maruah negara, bangsa dan agama....maka mereka meninggalkan PKR.

SL lihat PKR TIDAK RELEVANT DI SARAWAK. PKR hanyalah ALAT bagi DAP mengabui mata RAKYAT BUMIPUTERA SARAWAK. Jika di Pulau Pinang, bumiputera di tindas DAP, PASTINYA mereka juga akan melakukan perbuatan yang sama di Sarawak. So PKR, DAP dan PAS jangan diberi muka di Sarawak.

Selangor tidak makmur di bawah Pakatan Rakyat. Kedah semakin tertinggal dalam arus pembang8nan perdana nasional. Kelantan terus menerajui tempat terkebawah status pembangunannya. Kelantan Negeri TERMISKIN DI MALAYSIA. SL tidak nampak ada alasan yang kukuh bagi Rakyat Sarawak menukar kerajaannya.

Rakyat Sarawak...ayuh... hantar DSAI pulang dengan tangan KOSONG dan ranapkan impian ganas Pakatan Rakyat. Kemakmuran yang dinikmati Rakyat Sarawak kini tidak boleh diperjudikan dengan hawa nafsu politik yang hanya mahu merampas puterajaya. BARU BIAN nak jadi Ketua Menteri...alahai!!. Mimpi di siang hari agaknya si BARUK BIAN ini.

Nak tanya sikit si Nuwar ini:
  1. Mana perginya Jeffry Kitinngan di Sabah..?
  2. Mana Perginya Fajudin?
  3. Apa jadi dengan Thamrin Haji Zaini yang beberapa kali Anwar singkirkan kerana konon tak perform?
  4. Mana perginya Awang Ahmadsah Datuk Haji Awang Sahari?
  5. Siapa Penasihat PKR Sabah? masih lagi kee dia dengan PKR atau menyampah dengan style dan corak kepimpinan Anwar?
  6. Bekas calon PKR Usukan..Shukor Mumin masih lagi ker dengan PKR atau dah diam-diam tolak PKR?
Rakyat Sarawak nak tahu jawaban Anwar sendiri.
Jawaban yang betul ialah majoriti mereka juga inginkan PKR terkubur tanpa nisan bersama Anwar.

7 comments:

Anonymous said...

Apa yang bagus sangat dengan PKR?

len said...

nampaknya semakin ramai bekas ahli PKR yang sudah tidak lagi menyokong PKR.

len said...

apa pun, bagi menghadapi pilihanraya Sarawak, semua pihak perlulah sentiasa bersedia dan jangan leka.

tombolo said...

PKR mmg semakin ditolak kerana Anwar.

Unknown said...

Nampaknya anwar semakin ditolak jauh oleh rakyat. Kerana memang tujuan semata-mata hanya untuk membelas dendam dan bukan kerana rakyat.

Alibaba said...

Pandai-pandailah rakyat membuat penilain sendiri.

Ace said...

Transformasi BN Sarawak dalam mengetengahkan calon2 baru perlu diyakini kerana pemilihan mereka adalah berasaskan suara rakyat. Justeru, adalah tidak menghairankan jika kebangkitan BN akan dapat mengekalkan kerajaan dan merampas kembali kerusi DUN yang terlepas sebelum ini serta meningkatkan majoriti kemenangan.