Translate

Tuesday, April 19, 2011

Anwar: P'raya S'wak - Pakatan tetap berjaya

Anjingpun Tak Nak!
“Walaupun tidak berjaya mendapatkan keputusan yang diingini, namun kita berjaya menanam benih politik murni agar rakyat Sarawak meninggalkan politik perkauman sempit, berani melawan kezaliman yang sekian lama membelenggu mereka sekali gus berusaha memperkukuh amalan demokratik,”

Anwar yang nyata sebagai PROMOTER DAP membuat kenyataan yang diputaralamkan. Rakyat Sarawak tahu siapa sebenarnya yang mengamalkan politik perkauman yang sempit dan siapa yang menzalimi perpaduan rakyat Malaysia. Anwar TIDAK mengamalkan amalan demokrasi, Anwar pengamal fahaman dan style "kuku besi" dalam corak kepimpinannya. Jika tidak, tanya Anwar ke mana perginya Dominique Ng yang menyanggah kemahuan Anwar? Kemana Jeffry Kitingan yang membantah Anwar dan memberi amaran kepada Anwar supaya TIDAK memperkecilkan keupayaan KDM dalam PKR?

Tiada yang lebih kotor politiknya dari mereka yang memahami demokrasi tetapi tidak langsung mengamalkannya. Lihatlah Anwar sebagai role model! PAKAR dan PENGAMAL politik kotor!

Pepatah kegemaran Anwar ialah "PATUH ATAU DISINGKIR". AMALAN DEMOKRASIKAH INI? ATAU sebenarnya ANWAR adalah specis tulen PUTAR ALAM?

PKR kalah teruk di Sarawak. Ini fakta yang terang..ANWAR kata pakatan tetap berjaya walaupun BN membentuk kerajaan dan menang lebih 2/3 kerusi dalam DUN Sarawak. Fakta apa yang Anwar nampak? Fakta yang kalah itu kah yang berjaya.

Terimalah hakikat dan ucapkan Tahniah kepada pemenang seperti amalan sihat di negara-negara maju dan pemimpin yang berdaya maju. Jangan tanamkan semangat Politik Anwar berdaya mundur! ....DAN Politik Anwar TIDAK akan pernah MURNI.

Penduduk Rumah Panjang di Sarawak masih bertanyakan: "Mana Jam Omega mu?" DAN KEJAYAAN BESAR Anwar ialah meruntuhkan jambatan perpaduan kaum yang terbina sejak negara Merdeka dan meruntuhkan ideologi PAS......

DAH LAMA DAH.."Anwar Ibrahim harus bertaubat". Anwar sudah tua..dan masa berdetik terlalu cepat memamah usianya..Bertaubatlah!

No comments: