Translate

Wednesday, May 11, 2011

Parti Yang Terdesak Pemimpin Yang Terdesak

YANG TERDESAK
PELAKON INI DESPERADO. lebih jelas di sini
 Rakyat Malaysia sudah matang dan bijaksana menilai. Mereka tahu SIAPA DALAM GAMBAR INI. Mereka tahu siapa yang TIDAK layak menjadi pemimpin mereka.

Bila DSAI mengatakan bahawa Najib dan UMNO adalah TERDESAK. Dalam bahasa lain disebut DESPERADO. Inilah kata DSAI ..."Maknanya kalau kita lawan dengan parti yang terdesak, mereka menjurus ke arah perbuatan terdesak termasuk video. Azizah kata sekarang jangan makan banyak sebab nanti sama dengan dalam video. Ini betul-betul pandi kutti."..... siapa sebenarnya yang terdesak?

PKR Bertanding dalam PRU 2011 Sarawak hanya menang 3 kerusi daripada hampir 49 kerusi yang ditandinginya?........Bolehkah Najib dan UMNO Terdesak dalam keadaan ini?

Di Sabah, PKR hanya wujud pada nama. Kepimpinan PKR bertelagah sesama sendiri. PRU yang lepas PKR tidak langsung memenangi sebarang kerusi. Bolehkah Najib dan UMNO Terdesak dalam keadaan ini?

'TIDUR NAJIB TIDAK TERGANGGU DENGAN CEMUHAN DAN BAHASA KESAT DSAI  Najib Tidur Lena". Bolehkah Najib dan UMNO Terdesak dalam keadaan ini?

Parti dan Siapa sebenarnya yang terdesak?

3 comments:

Anonymous said...

bukti dh dpn mata..tp buat2 xnmpk lak 2..mereka kata si p'laku itu bkn anwr..nk kata masyarkat kita ni dh bijak menilai..aku rasa lum lg kot..sbb pe ek...sbb mereka ckp xpki otak..bodoh..hati 2 klu dh dicemari oleh ketamakan wang,dan kuasa mybe klu bkti kebenaran dh ditunjukkan dpn mata pn masih xnmpk..aku xtau la nk kata apa..mmg sebijik prngai org yahudi..tutup hati utk menerima kebenaran..mybe dh sifat manusia kn..dari zaman jahiliyah hingga la akhir zaman pn manusia ssh nk menerima kebenaran yg nyata...

anak X PKR.. said...

DSAI = al-juburi @ pandi Kunty @ anak babi.

Anwar tidak layak jadi pemimpin.. BILA LETAK JAWATAN DAN BERMUSTAUTIN @ BERSEMBUNYI DI NEGARA LAIN. BIKIN MALU NEGARA , BANGSA DAN UGAMA.

HM @ DKM Sabah said...

AKU HAIRAN DENGAN PUAK2 PKR, PAS & DAP NI...
KLU SKANDAL SEKS MEMBABITKAN ORG2 UMNO.... WALAUPUN BELUM ADA BUKTI KUKUH, CEPAT JA DORG SURUH LETAK JAWATAN... TAPI KALAU SCANDAL SEKS MEMBABITKAT DORG.... SUMER DI TUDUH JAHILLLL SAPA YG JAHIL KALAU GAMBAR YG TERHIDANG TU ADALAH PELAKU SEKS TU SENDIRI... BUKAN DSAI JA DORG NAFIKAN.... QUEEN PORNO TU PUN STILL DORG PERTAHANKAN DAN KEKALKAN... WTF