Translate

Saturday, May 7, 2011

Berani Buat, Jangan Takut Tanggung!

“Bila saya datang, orang tengok muka saya... ada yang tengok perut saya... ini celaka punya Umno,”-Anwar..
Semakin tua dan menghampiri  tahap nyanyuk manusia menjadi semakin sensitif. Keadaan ini adalah tanda-tanda bahawa insan atau warga istimewa itu sedang menghampiri tahap nyanyuk. bagi mereka yang di masa mudanya banyak melakukan perkara yang "nakal (-), jahat dan hina serta banyak menyakiti hati orang lain, pendengki dan seumpamanya, penyakit nyanyuk ini datang lebih awal dan menjadi tahap nyanyuk gaban.

Bila banyak mendustai orang lain, terutama mendustai Isteri, anak-anak, saudara mara dan seumpamanya, penyakit nyanyuk ini datang lebih awal dari sepatutnya. Antara ciri-ciri penyakit nyanyuk yang datang lebih awal ini ialah:-

1. Menyalahkan orang lain atas kesalahan yang dilakukannya sendiri secara peribadi, samada perbuatan itu terang-terang, tersembunyi 50% atau masih diperdebat.
2. Merasa diri sendiri sahaja yang benar.
3. Merasa marah seterusnya merajuk apabila keinginannya tidak dituruti.
4. Merasa dialah yang lebih berkuasa dari orang lain walaupun sebenarnya dia langsung tidak berkuasa.
5. banyak lagi KEKURANGAN SIFAT...samada berkurangan atau bertambah NAFSU SEXnya itu SL tak pasti...

BTW, kenapa DSAI yang dilanyak dengan isu Video Sex, Najib dan Rosmah saja yang jadi sasaran? Bukankah Najib itu "straight" dan BUKAN dua alam!!!. Setahu SL najib tidak dikaitkan dengan Pelakon Video Sex itu...Lagipun Dato T lah yang mengaku bahawa dia ada dalam video itu. SL tak pernah dengar Najib berkata bahawa dia ada dalam video itu!

Apakah itu pertanda "AWAL NYANYUK @ NYANYUK AWAL". atau terlalu banyak terminum "susu dara" lembu betina..ternakan China @ made in China?

3 comments:

Pemuda TG said...

sah...memang sah dah pekena susu basi dari china lah..tu yg seriau meracau-racau kata org lain dok pekenakan dia.

Anonymous said...

Anwar sekarang dah 64 thn. Kalau sangkut kes Saiful, kurang-kurang 10 thn kalau rayuan dipertimbang oleh Hakim yang arif lagi bijaksana. Maknanya kuar nanti dah 74 thn. Tua sangat dah tu. Kalau macam tu kena kasi orang yang lebih muda jadi pemimpin no.1 PKR dan bakal PM. Bukan kebegitu Azmin.

Anonymous said...

aku pun pelik. dalam setiap serangan balasnya, nuar dengan confirmnya kata itu semua fitnah yang dibuat oleh PM dan isterinya. sedangkan najib tak campur pun urusan peribadi si nuar ni. tak dak pekdah. dia ingat dia glam sangat ke. dan najib/rosmah tu tak dak keja lain asyik nak kenakan dia je. dia yang sedap3 konkek cina doll tu orang lain plak yang dipersalahkan. cit piii rahhh