Translate

Saturday, May 7, 2011

SEGERA LETAK JAWATAN DAN SEGERA TAUBAT

DAP sudah menyedari bahawa "The swan that lays golden egg" sudah hampir sampai ke hujung jalan. Swan ini bakal menjadi "liabiliti kepada DAP dan Pakatan Rakyat. Swan ini bakal jadi swan pencen seperti ayam pencen, ayam yang tidak lagi bertelur.

SNAP sudah sedar dan tahu bahawa DAP memperalat SNAP. DAP pun sedar tiada untungnya bersekongkol dengan SNAP kerana SNAP tidak sanggup MENJUAL BANGSA DAN MARUAH BANGSANNYA. DAP sedar Orang Tua yang buas ini akan JUAL APA SAJA asalkan harapannya MERAMPAS KUASA KE PUTERAJAYA masih bersinar.

Tapi kini, DAP mula sedar bahawa orang tua ini buas sex dan kebuasannya terbongkar. MENAFIKANNYA  DENGAN MENGGUNAKAN USTAZ-USTAZ MAZHAB PAS tidak akan berdaya menepis kebenaran mata rakyat Malaysia. Rakyat Malaysia sudah melihat Perbuatan yang Terkutuk dan dilaknat. DAP sedar hanya Ustaz-Ustaz Mazhab PAS bole membantu sedikit. Namun DAP semakin sedar dan menerima kenyataan bahawa ORANG YANG NAFSU SEXNYA BUAS INI lambat laun akan jadi LIABILITI. 

Cuma USTAZ-USTAZ MAZHAB PAS  sahaja yang sedang berusaha keras MENGHALAKKAN PENZINAAN DAN MENGIAKAN AKTIVITI PELACURAN. Jika tidak...nyahkan manusia yang ganas kemahuan sex nya ini hingga di luar tabii hingga ke lautan khalzom.

Penyokong PAS sejati, BUKAN Ustaz Mazhab PAS, ...tinggalkan Ustaz-Ustaz Mazhab PAS yang menyesatkan aqidah ini.  

No comments: