Translate

Saturday, May 7, 2011

SNAP: Satu Isyarat Buat Penyokong PAS.

KUCHING: After a brief but often tumultuous love-hate relationship with Pakatan Rakyat, SNAP has finally divorced the opposition coalition, citing irreconcilable differences.The decision appears to have put paid to any hopes of merger talks between SNAP and DAP which the latter proposed immediately after the state polls last month. SNAP said it decided to quit Pakatan after it was sidelined following disagreements on seat allocation in the recent state polls.“We (SNAP) are no longer in Pakatan. We are now on our own,” declared secretary-general Stanley Jugol Friday.- read more
Tindakan SNAP meninggalkan Pakatan Rakyat adalah mesej yang jelas kepada penyokong-penyokong PAS bahawa kumpulan besar peribumi Sarawak TERANCAM DAN TERTINDAS DI BAWAH PAKATAN RAKYAT YANG DIDOMINASI OLEH DAP. Segelintir pemimpin PAS yang  telanjur dan telah bersumpah dan melakukan bai'ah lebih takut dengan bai'ah kepentingan politik daripada mendokong prinsip bai'ah terhadap Islam yang sejati dan luhur. Tidak hairan bila disebut  PAS kini  menjadi pelopor kepada Islam Mahzab PAS telah wujud kini sehingga perbuatan  @ perlakuan zina video sex, yang di ditunjukkan seakan dihalalkannya  (PAS) semata-mata kerana politik dan JELAS BUKAN KERANA HUKUM dijadikan ukuran dan pertimbangan.

Ternyata SNAP lebih berjuang membela prinsip politiknya dari PAS yang melupakan dan meminggirkan prinsip dan HUKUM ALLAH SWT dalam kontek perlakuan seorang insan yang bersikap kebinatangan dan  buas seperti yang NYATA, JELAS DAN TERANG LAGI BERSULUH SEPERTI YANG DITUNJUKKAN dalam video sex Anwar Ibrahim.

PAS seharusnya membaca mesej yang ditunjukkan oleh SNAP kerana PAS "SEMAKIN BERTANGGUH PARAH"


No comments: