Translate

Saturday, July 9, 2011

BINTANG "BLUE LAGOON" BERAKSI

Peminat bergambar dengan bintang kesayangan!
Skrip I: 
"Demo adalah hak perlembagaan saya! saya tak kisah untung rugi peniaga, pemandu teksi, penjual pisang goreng, dan kain batik made in Kelantan, penggilap kasut, urut kaki, jam-jam tiruan, VCD cetak rompak dan bunga-bunga etc. mengalami kerugian..itu bukan urusan saya. Yang penting hak saya untuk berdemo mestilah saya tuntut selaras dengan perlembagaan. Oleh itu.. to hell dengan hak orang lain!

Skrip II:
"I nak lawan scud dengan patriot". Ada yang cakap seperti gagah perkasa tapi tak ada "biji". Lihatlah saya. Polis minat kat saya dan tangkap gambar dengan aksi dan pose yang menawan"..

Skrip III:
"Yang sui pula ialah ke mana perginya mereka yang berbaju merah?"

Skrip IV..
"kamu semua telah tinggalkan aku apabila ako digari. Apakah dalam keadaan yang lain juga kamu akan tinggalkan ako?..ako akan balik ke Blue Lagoon bersenda dengan "mermaid".."

'HAVE A WONDERFUL AND PEACEFUL DAY" 
From SL.

No comments: