Translate

Monday, May 14, 2012

"BN BODOH! TAK PANDAI BERLAKON"

Kelicikan berlakon: Apakah menjadi penanda aras bagi mendapatkan sokongan?   

  1. Sejak isu 16 September hinggalah ke "we have the number": Isu mengenai Pakatan Rakyat mengambil alih Puterjaya kerana mengikut DSAI dan penyokong tegarnya, 30 MP BN akan melompat menyertai mereka, sejak itu juga pemerhati politik melabelnya sebagai LAKONAN. Lebih jauh dari itu, ianya dianggap sebagai PEMBOHONGAN POLITIK ALAP BARU INI YANG AMAT DASYAT.
  2. Kini timbul lagi isu "lakonan" ini dalam akhbar berbahasa Cina seperti gambar di atas. Penulis menganggap BN bodoh kerana tidak berlakon bagi mencapai kemenangan. Bagi masyarakat India seperti gambar di atas "berlakon" itu satu perbuatan "penipu besar".
  3. Rakyat di luar sana memerhati dengan rapat siapa, parti dan kerajaan yang layak memerintah negara ini. PRU13 di ambang waktu. Rakyat akan memilih.
APAKAH MASA DEPAN NEGARA DAN RAKYAT NEGARA TERCINTA INI DIPERJUDIKAN DENGAN "LAKONAN". Tepuk dada tanya selera...

2 comments:

Anonymous said...

BN mmg bodoh tak pandai berlakon... BN juga bodoh tak terer bab fitnah... tapi tu la.. diorang lagi terer buat dosa bagi janji masyuk syurga.

Unknown said...

additional info Louis Vuitton fake Bags navigate to these guys replica gucci handbags useful content buy replica bags online