Translate

Friday, June 19, 2009

Kerajaan Perpaduan-Kita perlu bersikap terbuka: Mr Cool, TS Muhyiddin Yassin, TPM.

Tan Sri Muyihiddin Yassin, Timbalan Perdana Menteri Malaysia. Mr. Cool ini pernah diminta oleh Zaid Ibrahim untuk letak jawatan atau tinggalkan UMNO kerana mencadangkan agar peralihan kuasa PM dipercepatkan sedikit masa lalu. Di mana Zaid Ibrahim kini?
.
"Kita tidak akan tetapkan apa-apa syarat dan kita terima apa saja syarat yang ditetapkan oleh Pas. Bagi saya kita perlu bersikap terbuka," kata TS Muhyiddin Yassin, TPM kepada pemberita pada majlis Perjumpaan Khas Dengan Warga Pendidik di Sekolah Kebangsaan Sungai Sok di sini hari ini (19 Jun, 2009).
.
TABEK Mr. Cool. Sukar untuk mengatakan bahawa kenyataan ini bukan dari "hati yang terbuka" kecuali bila kita menutup pintu hati kita.

4 comments:

Unknown said...

POLEMIK MELALUI MEDIA TIDAK AKAN MEREALISASIKAN ISU PERPADUAN MELAYU. TAMBAHAN PULA PRK MANEK URAI BULAN DEPAN. TAMBAH KECOH LAGILAH ISU INI.

Anonymous said...

KADANGKALA BERSIFAT GENTLEMAN TU ADALAH LEBIH BAIK DARIPADA SIFAT MEMBALING BATU KEMUDIAN SOROK DI CELAH2 BUKIT

Senjaliza said...

Kerajaan Perpaduan harus dijelmakan dengan tindakan. Kalo UMNO-PAS menjurus kepada perpaduan BN tak perlulah bertanding di Manek Urai malah bantu PAS menang di situ. Baru benar Menuju Perpaduan". Jadikan Manek Urai sebagai vanue untuk "DEKLARASI MANEK URAI" sebagi mercu tanda Kerajaan Perpaduan.

Ini pasti akan menggembirakan RAKYAT.

sokong perpaduan melayu said...

Dan nizar pula tak perlulah sibuk-sibuk lagi nak bawa kes mb perak ke mahkamah kerana yang jadi mb dan exco sekarang adalah majoritinya Islam dan melayu. Tak seperti nizar jadi mb, yang lain majoritinya kafir harbi.