Translate

Wednesday, July 29, 2009

"Panas": Perbicaraan ditangguhkan kerana sistem penghawa dingin!

SITI Aishah Abdullah, 24, dengan dua anaknya Wan Ahmad Fidaus Wan Ismail, 4, dan Wan Nur Salwa, 3, di Mahkamah Tinggi Syariah untuk tuntutan mutaah RM3 juta daripada bekas suaminya yang juga Adun Melor, Wan Ismail Wan Jusoh di Kota Bharu, hari ini.
.
Perbicaraan kes tuntutan mutaah RM3 juta yang dikemukakan bekas isteri kedua Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Melor (PAS), Wan Ismail Wan Jusoh, 54, di Mahkamah Tinggi Syariah di sini, hari ini, ditangguhkan pada 25 Ogos ini, berikutan masalah kerosakan pendingin hawa di bangunan mahkamah.
.
Panas di luar dan panas di dalam juga agaknya memandangkan pemanasan global yang menjadi penomena masakini!. Tuntutan RM3 juta tu bukan sedikit. Ia bisa buat Siti "instant millioner". Apakah tuntutan ini berasakan kepada keupayaan membayar bekas suami atau keperluan seorang ibu tunggal membela anak-anaknya atau hak?
More....

4 comments:

Guru said...

cantik orangnya...

Ajin b. Gagah said...

Tenat juga kes ini Liza. Panas sana sini.

Kos sebanyak RM 3 juta dituntut oleh bekas Isteri kedua. Terlalu banyak tu.Apa lagi bila memikirkan sebanyak mana sahaja alaun sebulan seorang ADUN.

Palis-palis... kalau kira nya isteri yang pertama pula menuntut( sekira nya di cerai), sudah pasti kos nya 'double' ya? Dahysat !

Salam dari saya

abe MIE 'TERJAH' said...

http://pkrpasdap.blogspot.com

janda jutawan

Anonymous said...

wuhuuu......
Boleh dapat banyak proton saga kelabu ni kalau menang...Atukui, nakasawo di janda muda...
yee haaaaaa......