Translate

Sunday, November 1, 2009

LAGI TINGGALKAN PKR ?

LAGI YB PKR SELANGOR BAKAL KELUAR PARTI ?


Anda tidak perlu terkejut bila MP Kampar dari Pakatan Rakyat,  YB. S Manikavasagam, keluar parti dan menuruti jejak YB. Badrul Hisham. Sedikit masa lalu dalam September, 2008, Manikavasagam pernah mengambil tindakan memberi amaran kepada pucuk pimpinan PKR, terutama  "Khalid Gagap" bila sungutan rakyat yang diwakilinya diketepikan dan tidak didengar. Kali ini, adakah suaranya sndiri tidak lagi didengar Khalid atau memangnya pemimpin PKR mula "membuang" atau "melaundry" kepimpinannya?, Ikuti link berikut ini.
http://mstar.com.my/berita/cerita.asp?file=/2008/9/29/mstar_berita/20080929114638&sec=mstar_berita
http://senjaliza.blogspot.com/2008/09/mpaj-roboh-kuil-mp-kapar-sah-mahu-letak.html

Bilakah S. Manikavasagam menunaikan "kata-katanya" yang benar-benarnya?

Dalam kes yang lain, PKR Bahagian Papar, Sabah mengancam untuk membubarkan Bahagian itu.. antara lain mereka berkata Mesyuarat ini bukan untuk meninggalkan parti, sebaliknya memutuskan untuk membuat perubahan (pelantikan Pengerusi Perhubungan negeri) dan jika permintaan kami ditolak kami akan mengucapkan selamat tinggal kepada PKR,” ikuti link berikut:-
http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Sunday/Nasional/20091031230915/Article/index_html

3 comments:

YANG GAMBI said...

Salam S.Liza,

Sepatutnya semua YB-YB PKR mesti meninggalkan Anwar dan PKR, mereka sepatutnya lebih tahu apa tujuan sebenar Anwar dalam perjuangan PKR....... mana ada parti yang mengwujudkan jawatan Ketua Umum yang lebih berkuasa dari Presiden Parti ?

Itulah perjuangan Anwar untuk menjual Malaysia kepada sekutu kuatnya DAP.....

Anak X-PKR said...

Salam S.Liza,
Anwar sendiri sudah melupakan dan memadamkan niatnya untuk menguasai politik Sabah. Dia kecewa kerana Sabah tidak akan menerima PKR. Penyokong ada tapi 2-3 kerat. Bila Jeffrey tinggalkan PKR dan saya rasa akan menyertai PBS, PKR is just "history".

Buang masa, tenaga dan wang ringgit menyertai PKR Sabah. PRU 13 PKR dapat "donut lagi". Kerusinya akan dilelong di Chan Furniture jalan Papar sekali lagi. PKR sesama sendiri akan berbalah sampailah di pintu PRU13...lihatlah.

HANCURRRR PKR....KDM..Jangan biarkan PKR memperbodoh pemimpin bangsa dan kaum anda. Hanya mereka yg tamak pangkat dan tidak bertempat serta tersingkir ikut PKR Sabah...

Khalid Tak Gagap. said...

Kerajaan Pakatan Rakyat hanya bagi S.Manikavasagam RM150,000 setahun untuk peruntukan membantu rakyat kawasannya. Cukupkah itu? MP BN mendapat RM1 Juta untuk membantu rakyat kawasannya. Mana yang boleh membangun Rakyat dan kawasan? PR atau BN? Ternyata PR gagal untuk membangun rakyat. Jadi apakah yang dibangga-banggakan Khalid gagap. S.Manikavasagam nak keluar PR untuk dapat bantu rakyat. Kalo tak keluar akan kena sumpah oleh rakyatnya juga.

Gagaplah Khaid sebab Selangor bakal jatuh! dah tu nak salahkan orang lain..gagap ! gagap!!