Translate

Monday, December 28, 2009

MESSAGE UNTUK RAKYAT MALAYSIA: SEBUAH PENGHARGAAN KEPADA DEMOKRASI OLEH PAKATAN RAKYAT CLAN..


Berpadu dulu lepas itu berubah jadi ghost buster baru ada berkat bila tiga tinggal dua sebab "Whisper"  yang satu lagi disingkir. Siapa ghost sehingga tinggal 2 parti untuk mencapai angan-angan membentuk Kerajaan Sistem Dua Parti!

Salam

Buah kuinin enak rasanya
Mari tengok kereta Limo
Dulu kini dan selamanya
Kera Umngok asyik berdemo
Kutip sabut salai kelapanya
Berok masuk BTN kursus
Umngok reput dari kepalanya
Umngok busuk sampai ke usus
bukti badut2 penyamar ahli PAS:

- tiada sekor pun berkopiah.
- tiada sekor pun berbaju melayu.
- tiada sekor pun bertopi PAS.
- tiada sekor pun membawa bendera PAS.
- tak nampak pun logo PAS kat semua banner2.
- pakai kertas manila jak.hahahaa
- banyak ekor malu tunjuk muka.
- hanya sekor muka mcm biawak.
- Macam sial jak mamat semua tu.hahaha

Ini demo ada permit ke tak ni?.
Mana FRU, POLIS2 yang berbangga dengan watercanon?.
Ni lah demo tajaan UMNO ngok. lawaklah demo nie. hahahah



KOMEN:
"Bila mereka berada dalam bahtera yang sesak dengan predator yang ganas, lapar dan kehausan darah, maka "kopiah" pun berterbangan. Masa itu,  "hahahaah" dipenghujung message di atas sesuai jadi lagu". Mcm kisah pelayaran Nabi Noh (a.s). Nak tunggu "Bulan Gerhana Penuh" kee dalam Pakatan?

RELATED....
PAS Perlu Merdeka Dari Pakatan Rakyat

3 comments:

Anonymous said...

Apabila PAS kena jual, Islam pun kena jual. Yahudi akan beli jadi macam Melayu Singapura dari kaum majoriti ke kaum 3rd kelas minority. Keistemewaan orang Melayu adalah keistemewaan orang Islam. Hilang nama Melayu hilanglah nama Islam. Inilah inginkan kuasa politik Islam sanggup di gadailkan, di pijak & di hina

Datu Dalam said...

Salam Liza and Noreen,
PAS sebenarnya sudah menyedari bagaimana mereka tersepit di antara pelbagai dilema. Sudah lama "berperang" dengan BN. Oleh itu "semangat berlawan" semakin menebal.

Jia diliagt dari segai keserasian antara PKR dan DAP dengan PAS, memang terlalu jauh antara langit dan bumi. Yang lebih menjarakkan mereka ada POLITIK, BUKAN amalan Agama Islam dan Bangsa Melayu.

Orang Melayu nampak lebih tenang dan bersedia PAS dan UMNO bergabung atau PAS menyertai BN.

Batu Api dari PKR dan DAP masih terlalu menyala sehingga pemimpin PAS masih mampu didodoi DSAI dan kekuatan kewangan DAP dari sumber-sumber yg kabur.

Jika ada saja kerjasama PAS dan UMNO, caci maki dan hadangan PKR dan DAP pasti dengan pantas di bina agar ianya gagal. Hatta jika boleh DAP dan PKR bia tembok mcm tembok pemisah antara Israel dgn Palestina agar Melayu PAS dan Melayu UMNO tidak berkomunikasi. Siapa yang menerima natijah....?

Anehnya, bial Melayu mundur, PAS tunding jari dengan UMNO, UMNO tunding jari ke PAS.. Siapa pula yg tergelak! smbil dilubuk hatinya "Melayu VS Melayu" biarkan kerana bangsa ini mesti dilemahkan untuk bakal jadi pak turut!!! atau jadi "Amat"...

Juika PAS menggunakan kekuatannya sebagai kuasa negosiasi sudah pasti PKR dan DAP akan tunduk ke bawah kerana TANPA PAS Pakatan Rakyat tidak lebih dari "Anjing Menyalak Bukit"

Anonymous said...

Ternyata kekuatan PAS didambakan oleh UMNO/BN untuk menghancurkan kebangkitan Pakatan Rakyat. Namun pisang takkan berbuah dua kali andai peristiwa lampu mampu mengajar PAS apakah kesan buruk yang ditimpanya jika bekerjasama dengan UMNO/BN. BN hanya ingin membantu sisa-sisa hidupnya yang kian hari makin parah walapun dicadangkan menukarkan pampersnya oleh Datu Salleh Tun said. BN juga mengharapkan proses kenazakkannya akan menjadi lambat andai kata mereka berpakat dengan PAS. Hanya selepas kekalahan yang memalukan dalam PRU yang lalu BN terkebil-kebil inginkan bersama dengan PAS. Kenapa perkara ini tidak dilakukan sebelum PRU yang lalu. renungkan2lah. Takbir!