Translate

Tuesday, July 20, 2010

GAP Dakwa Jabatan AS Biayai Yayasan Yang Pernah Diteraju Anwar

GAP-whistleblower bukan kerajaan di  Washington DC.
The Government Accountability Project (GAP), organisasi pemberi maklumat bukan kerajaan Washington DC, mendedahkan Yayasan Masa Hadapan (FFF), organisasi yang pernah diterajui Datuk Seri Anwar Ibrahim, telah dibiayai oleh Amerika Syarikat (AS).

Dalam laporan setebal 42 muka surat yang dikeluarkan pada 8 Julai, GAP membuat rumusan itu berdasarkan ratusan dokumen yang dihantar kepadanya di bawah Akta Kebebasan Maklumat AS.  Read More
Teringat saya kata-kata Hillary Clinton, SU Kerajaan Amerika yang mengatakan bahawa "Negara yang kita perangi kini, Afghanistan, adalah negara yang kita biayai dulu (semasa perang Afghanistan-Soviet Union)". Ini bermakna jika DSAI tidak lagi berguna untuk protect interest US maka tidak mustahil DSAI juga diperangi US, sama seperti kenyataan di atas. Soalnya, perlukah DSAI menggadai maruah negara, Agama dan bangsa semata-mata mendapat kepercayaan US...? Perlukan rakyat Malaysia menyokong tindakan seperti ini?

Sejak kegagalan September 16, saya SL mendapat lesen mengatakan "PEMBOHONG" mesti dihukum...

RELATED:
- Parti self-destruct Melampau-Wan Azizah

2 comments:

Anonymous said...

Salam SL,

DSAI... apa nak heran, segala bentuk yahudi dan zionis mesti dia sokong. Yang penting, dia dpt jadi PM.

Senjaliza said...

DSMNTR lebih menonjol dan berwibawa untuk menjadikan negara ini lebih diyakini di peringkat antarabangsa dan nasional. 1Malaysia lebih adil dan indah dari Malaysian Malaysia.