Translate

Sunday, August 22, 2010

BULAN GERHANA DI DADA KARPAL SINGH.

Dulu kata "BULAN" sudah purnama di Dada Karpal Singh. Salam dengan tangan kiri takpe!. Bisakah PAS mengislamkan Karpal Singh? Atau dia tak akan puas sampai "over my dead body"

Bulan kini gerhana lagi di dada Karpal Singh. Sekali lagi Karpal Singh memperkecil dan memperlekeh Undang- Undang Hudud PAS. Dalam Karpal Singh mendabik dada menolak Hudud, TNA (Tok Nik Aziz), Mursyidur Am PAS mengeluarkan kenyataan bahawa itu bukan kenyataan kepimpinan Pakatan Rakyat tetapi Kenyataan Peribadi KS.

Ternyata PAS berlembut dengan KS walaupun memperkecil hukum. Apa sudah jadi dengan TNA? Apa sudah jadi dengan PAS? Benar kee PAS sudah menghalalkan yang haram demi "kedudukan" dan "kuasa politik"? Apakah perjuangan TNA "Ibarat pedang tinggal hulu"?

SAMPAI BILA PAS SANGGUP BERLEMBUT DAN JADI PAK TURUT @ PAS TURUT?

RELATED:
Nik Aziz: Bacaan Khutbah Jumaat Isu Peribadi
Doa-utk-father-joseph-di dalam-khutbah Jumaat (Isu Peribadi juga kee ini)

4 comments:

Bingai @ Bangang said...

Bila jadi Pemimpin parti dan wakil rakyat tiada lagi pendapat peribadi. Setiap pendapat mewakil kumpulan yang diwakili termasuk keluarga. Kata-kata ketua keluarga mewakili keluarga. Peribadi hanya melibatkan diri sendiri seperti nak pegi kecing atau terkentut.

Doktor tak boleh kata pendapat peribadi penyakit seseorang tetapi merupakan pendapat seorang doktor mewakili sebahagian doktor.

Aku Yang Bingai
Cina Mulakan Perdagangan Dengan Yuan Berbanding Ringgit di Tendang Terajang

Anak X-PKR said...

Salam SL

Org PAS, Ustaz2 PAS buat saja segala kesilapan dan kerja mungkar lepas tu suruh Tok Nik Aziz cakap semua itu DAKYAH UMNO HABIS CERITA. Suruh TNA ikut apa kemahuan DAP; lepas tu TNA bole lah kate itu semua Dakyah UMNO...

Dah tu terbitkan dalam HARAKAH bahawa segala kelemahan TNA dan kemungkaran PAS dalam org2 PAS PKR, DAP yang kemarukkan pangkat dan kuasa semua adalah kerana DAKYAH UMNO...LAST TNA kena di buatkan skrip yg bagus senang dibaca bagi tau orang UMNO tak masuk Syurga.. orang PAS direct flight ke Syurga...

SBB Syaitanpun TNA nak kawan tapi bukan @jangan UMNO.

The Tuaranee said...

PAS jangan sampai HALALKAN BABI SEBAB LIM GUAN ENG YANG MASAK...DAN halalkan beer kerana Rinnie Lieu yang tuangkan ke gelas dan Halalkan bogel kerana ELIZABETH WONG YANG BUAT..

Lama-lama PAS halalkan Bak Kut Teh kerana Lim Kit Siang dan Teresa Kok yang masak...

Anonymous said...

taraf nik aziz dgn kapral hanya layak main jit2 semut jee. bukan bersalam. kapral pun pakai tangan kiri je.

dasar muka pas tak tau malu, jual agama jual bangsa hanya kerna undi.

zek