Translate

Tuesday, August 9, 2011

DIA BUKAN SAHABATMU WAHAI DR. HASSAN ALI.

Penyingkiran Dr Hassan Ali sebagai Pesuruhjaya PAS Selangor adalah kemenangan DAP. Kini kedudukannya sebagai Exco tidak disenangi DAP.

3:119

Awaslah! Kamu ini adalah orang-orang (yang melanggar larangan), kamu sahajalah yang suka (dan percayakan mereka, sedang mereka tidak suka kepada kamu. kamu juga beriman kepada segala Kitab Allah (sedang mereka tidak beriman kepada Al-Quran). Dan apabila mereka bertemu dengan kamu mereka berkata: "Kami beriman", tetapi apabila mereka berkumpul sesama sendiri, mereka menggigit hujung jari kerana geram marah (kepada kamu), katakanlah (wahai Muhammad): "Matilah kamu dengan kemarahan kamu itu". Sesungguhnya Allah sentiasa mengetahui akan segala (isi hati) yang ada di dalam dada.- Demikian Firman Allah Subhanawataallah dalam Surah Ali Imran 3:119.

2 comments:

KELISA DURI said...

Kalau Hassan Ali benar 2 seorg. pejuang Islam.....

anti Pembohong! said...

DAP memang tidak mahukan seorang professional yang berakal dan pintar dalam PAS Selangor kerana DAP tahu dia tidak kanan mengikut telunjuk DAP. Hassan ALi yang menentang beer, menentang maksiat yang di promo oleh RL kerana menjadi mataair duit DAP begitu juga Hassan Ali akan menentang Pusat Syurga Hiburan maksiat milik DAP. Jadi bagi DAP..singkir saja Hassan Ali dan gunakan "PAS Kerbau" untuk meradu Hassan Ali...PAS Kerbau tentunya "SINANG DI ATUR" RL..oleh DAP!.